نگران نباشید، Mileena دندان های بسیار زیادی در Mortal Kombat 1 دارد



دهان هیولایی که در زیر نقاب میلینا پنهان شده است، علامت تجاری اصلی این شخصیت از زمان معرفی او بوده است، اگرچه طراحی مجدد بعدی همیشه درست نبوده است. Mortal Kombat 1 آینده هنوز تصمیم گرفته است که با دهان Mileena ریسک رفتن به مسیر جدیدی را بپذیرد – و طرفداران آن را دوست دارند.

در اولین نگاه به آنچه که Mileena ریبوت شده از Mortal Kombat 1 زیر ماسک خود پنهان کرده است، نشان داده شده است که او دندان های بیشتری نسبت به قبل دارد، با یک فک مفصلی شبیه به Predator که باز می شود تا زبانی فراگیر را نشان دهد. خیلی عجیب است. . در حالی که این کلیپ فقط مختصر بود و به عنوان بخشی از یک ویدیوی تبلیغاتی برای کمبت کاست استودیوی NetherRealm فاش شد، طرفداران از پتانسیل طراحی برای مردگان باحال هیجان زده هستند.

همانطور که توسط بازیکنطراحی شباهت هایی با a دارد مفهوم Mileena چند فک که در اصل برای Mortal Kombat X ساخته شده بود، قبل از اینکه عنوان با طراحی ظاهر شود که لب های جنجالی به Mileena می داد. واکنش ها در شبکه های اجتماعیبه نظر می رسد که طراحی مجدد Mileena منحصر به فرد (و عمدتاً بدون لب) Mortal Kombat 1 در بین طرفداران بسیار خوب است.

بازی آینده نه تنها از لحاظ زیبایی شناختی شخصیت های خود را اصلاح کرده است، بلکه بسیاری از داستان ها را نیز راه اندازی مجدد کرده است. در عنوان جدید، Mileena دیگر یک کلون اصلاح شده ژنتیکی نیست، بلکه خواهر دوقلوی کیتانا است که ظاهر هیولایی او نشانه بیماری تارکات است.

بخوانید  خرید انواع نوار سقفی از آوازک

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 14 سپتامبر برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر