همه معاملات Prime Day در کارت‌های گرافیکی Nvidia و AMD، فروش‌های بزرگ GPU


کارت‌های ویدیو قلب هر دستگاه بازی رایانه‌ای هستند، و سرمایه‌گذاری بر روی کارت‌های ویدیویی مناسب به شما کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از راه‌اندازی خود ببرید. آنها همچنین تمایل دارند گران‌ترین بخش رایانه‌های شخصی بازی باشند، بنابراین Amazon Prime Day (11-12 ژوئیه) زمان خوبی برای جستجوی معاملات برای صرفه‌جویی در کارت‌های ویدیویی گران قیمت است. این معاملات طیف وسیعی از قیمت را در بر می گیرند، بنابراین چه به دنبال یک پردازنده گرافیکی مقرون به صرفه باشید یا یک نیروگاه پیشرفته، مطمئناً یک کارت گرافیک برای شما وجود دارد.

برخی از بهترین معاملات در این روز پرایم برای پردازنده‌های گرافیکی انویدیا میان رده است Zotac RTX 3060 OC با قیمت 275 دلار (پایین 340 دلار)، Asus Dual (نسخه سفید OC) RTX 3060 با قیمت 280 دلار (قبلاً 370 دلار) یا بالاترین Asus Dual RTX 3060 Ti OC Edition با قیمت 3 دلار (کاهش 430 دلار). اگر کارت های Radeon از AMD را ترجیح می دهید، ممکن است بخواهید به آن نگاه کنید MSI RX 6750 XT با قیمت 355 دلار (قبلاً 445 دلار) یا PowerColor RX 6800 XT با قیمت 480 دلار (در اصل 570 دلار).

برخی از بزرگترین تخفیف ها را می توان در کارت های اقتصادی مانند RTX 2060 SC EVGA با قیمت 200 دلار (پایین 360 دلار) و Asus Dual (نسخه OC) RTX 3050 با قیمت 220 دلار (کاهش 380 دلار). اما می‌توانید بخش خوبی از پردازنده‌های گرافیکی فوق‌العاده‌ای مانند آن را نیز حذف کنید Zotac Trinity RTX 4080 با قیمت 1098 دلار (قبلاً 1300 دلار) یا MSI Trio RTX 7900 XTX با قیمت 925 دلار (در اصل 1125 دلار).

بخوانید  خاموش شدن استودیو ایکس باکس گیج کننده است | در محل

معاملات پرایم روز بیشتر

در این روز پرایم روز تخفیف‌های زیادی برای گیمرهای رایانه شخصی وجود دارد، بنابراین حتماً تخفیف‌های فوق‌العاده را در حافظه‌های SSD فوق‌سریع WD Black و Samsung NVMe، لوازم جانبی Steelseries مانند موس و هدست، و فهرستی از مانیتورهای گیمینگ سامسونگ بررسی کنید. و اگر ترجیح می‌دهید یک سیستم جدید را به صورت عمده بخرید، حتماً برخی از رایانه‌های شخصی بازی از پیش ساخته شده را که در حال فروش هستند، بررسی کنید.

برخی از این پردازنده‌های گرافیکی ممکن است موجودی محدودی نیز داشته باشند، بنابراین مراقب باشید که این کارت‌ها در انبار (یا ذخیره‌سازی مجدد) چه زمانی هستند. در زیر لیست کاملی از کارت‌های ویدئویی موجود در روز پرایم به همراه قیمت‌های تخفیف‌خورده، قیمت‌های اصلی و پیوندهایی به صفحه هر کالا آمده است.

معاملات ارزان قیمت کارت گرافیک Nvidia Prime Day

شرحی ارائه نشده است

معاملات میان رده Nvidia GPU Prime Day

شرحی ارائه نشده است

معاملات رده بالای Nvidia GPU Prime Day

شرحی ارائه نشده است

معاملات ارزان قیمت/میان رده AMD Radeon Prime Day

شرحی ارائه نشده است

تخفیف های سطح بالای AMD Radeon Prime Day

شرحی ارائه نشده است

مجموعه های پردازنده کارت گرافیک/ Intel Arc

شرحی ارائه نشده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر