نمودار هفتگی بریتانیا: Diablo 4 و پایان Zelda: Tears of the Kingdom

در ادامه می توانید نمودار 10 بازی پرفروش (از نظر فروش نسخه فیزیکی) در هفته منتهی به 20 ژوئن، جدول فروش هفتگی انگلستان در یک گیمر را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نمودار فروش انگلستان














در نیمه دوم جدول، FIFA 23 ششم و God of War: Ragnarok هفتم شدند. علاوه بر این، بازی Star Wars Jedi: Survivor در رتبه هشتم قرار گرفت. در انتهای جدول، بازی های Gran Turismo 7 و Call of Duty: Modern Warfare 2 به جمع 10 بازی برتر بازگشتند و به ترتیب در رده های نهم و دهم قرار گرفتند.

در هفته منتهی به 20 ژوئن، Diablo 4 توانست در اولین هفته انتشار خود به سلطه چهار هفته ای Zelda: Tears of the Kingdom پایان دهد.

رتبه فعلی

رتبه قبلی اسم بازی برجسته
1 دیابلو 4 هفته اول انتشار
2 1 The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom از دست دادن صدر جدول پس از چهار هفته
3 3 میراث هاگوارتز
4 5 Mario Kart 8 Deluxe
5 4 استریت فایتر 6
6 3 فیفا 23
7 11 خدای جنگ: راگناروک بازگشت به لیست 10 بازی پرفروش
8 6 جنگ ستارگان جدی: بازمانده
9 24 گرن توریسمو 7 بازگشت به لیست 10 بازی پرفروش
ده 14 Call of Duty Modern Warfare 2 بازگشت به لیست 10 بازی پرفروش

پس از جدول فروش هفتگی بریتانیا در هفته منتهی به 20 ژوئن، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در جایگاه دوم قرار گرفت و میراث هاگوارتز در جایگاه سوم قرار گرفت. این در حالی است که Mario Kart 8 Deluxe و Street Fighter 6 به ترتیب در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

طی هفته ای که گذشت بالاخره بازی Diablo 4 پس از مدت ها و سال ها انتظار برای کاربران عرضه شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت کند. از سوی دیگر، The Legend of Zelda: Tears of Kingdom به مدت چهار هفته پس از انتشار در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفت. حالا موفقیت بزرگ Diablo 4 باعث شده تا ToTK بعد از یک ماه رتبه اول را از دست بدهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  در اینجا آمده است که نینتندو چقدر می تواند از فیلم Super Mario Bros درآمد کسب کند