تبدیل گرالت، ینفر و سیری به خانواده در کلیپ فصل سوم سریال The Witcher

دانلود فیلم آپارات

در خلاصه داستان فصل 3 سریال The Witcher آمده است: “در حالی که پادشاهان، جادوگران و هیولاها برای دستگیری Ciri می جنگند، گرالت تصمیم می گیرد از خانواده در برابر کسانی که آن را تهدید به نابودی می کنند محافظت کند. Yennefer که مسئولیت سنگین آموزش جادوی سیری را بر عهده دارد. آنها را به قلعه امن آرتوسا هدایت می کند؛ جایی که امیدوارند در مورد قدرت های کشف نشده این دختر بیشتر بدانند، در عوض، خود را در میان فساد سیاسی، جادوی سیاه و خیانت می بینند و باید در برابر آنها مقاومت کنند.

ویدیوی جدیدی از فصل سوم سریال The Witcher نتفلیکس منتشر شده است که گرالت، ینفر و سیری را در حال لذت بردن از اوقات خانوادگی نشان می دهد.

هنری کویل نقش گرالت دی ریو، فریا آلن نقش سیری، آنیا چالاترا نقش ینفر آنا خسته کننده نقش تیسیا جوی بیتی نقش جسکیر تام کنتون نقش فیلاندرل، ایمون فرن نقش قاهره، میمی نودوینی نقش فرینگیلا، آنا شفر نقش تریس ماریگولد. رویس پیرسون نقش ایستارد ویلسون رجو-پوژالته نقش دارد ماهش جادو نقش ویلگفورتز میسیا سیمسون نقش فرانچسکا و کیم کیست؟ آنها در فصل سوم سریال درام فانتزی The Witcher نقش Vezmir را بازی می کنند.

لیام همسورثبازیگر فیلم Hunger Games پس از فصل سوم The Witcher جایگزین هنری کویل خواهد شد و در فصل 4 نقش Geralt of Rivia را بازی خواهد کرد. لورن اشمیت هیسریک او به عنوان تهیه کننده اجرایی و مجری سریال The Witcher کار می کند. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت تصویر پلاتاج جیسون براون و شان دنیل کمپانی شان دانیل نیز از دیگر تهیه کنندگان اجرایی سریال است.

بخوانید  دفاع سازندگان بازی Dead Island 2 از اسلحه تخریب‌پذیر

در میان جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم که کلیپ جدیدی از فصل سوم سریال The Witcher منتشر شده است. این ویدئو گرالت، ینفر و سیری را نشان می‌دهد که زمانی را با هم می‌گذرانند که به خانواده تبدیل می‌شوند. با توجه به اینکه سرنوشت سیری با چیزی تاریک و شیطانی گره خورده است، کلیپ جدید به تهدیدی اشاره می کند که این خانواده را در خطر قرار می دهد. فصل 3 سریال Witcher در تاریخ 8 جولای (29 ژوئن) در نتفلیکس پخش خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر