در اینجا آمده است که نینتندو چقدر می تواند از فیلم Super Mario Bros درآمد کسب کند

هیدکی یاسودا، تحلیلگر بازی از توکیو سکیوریتیتس گفت نیکی که اگر فیلم Super Mario Bros. با رسیدن به 1.5 میلیارد دلار در باکس آفیس، نینتندو بیش از 220 میلیون دلار در درآمد خود سهم خواهد داشت. نینتندو مالک مجوز است و با استودیوی انیمیشن Illumination برای توسعه و توزیع فیلم توافق کرده است. با این حال، شرایط دقیق این توافق علنی نشده است.

اگر فیلم Super Mario Bros. یاسودا تخمین زد که نینتندو می تواند سالانه «میلیاردها ین» درآمد کسب کند. (1 میلیارد ین معادل تقریباً 7.4 میلیون دلار آمریکا است). این تنها بخشی از درآمد فیلم Super Mario Bros است. پس از پایان نمایش آن

در آخرین جلسه توجیهی درآمد نینتندو، این شرکت از محتوای بصری مانند The Super Mario Bros خبر داد. فیلم می تواند به «افزایش آگاهی» از محتوای نینتندو فراتر از پلتفرم های مخصوص بازی کمک کند. به گفته مدیریت، این به طرفداران موجود و افرادی که هرگز بازی نینتندو را بازی نکرده اند، راهی برای لذت بردن از ویژگی های نینتندو ارائه می دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بنابراین جای تعجب نیست که نینتندو در حال برنامه ریزی برای ایجاد فیلم های اضافی نینتندو است. هیچ کدام تا کنون اعلام نشده است، اما می توانید برای مشاهده ایده هایی که مایلیم ببینیم، گالری ما را در زیر بررسی کنید.

فیلم Super Mario Bros. همچنین برای خرید و اجاره از طریق کانال های درخواستی در دسترس خواهد بود و نینتندو نیز شاهد کاهش این درآمد خواهد بود. این فیلم همچنین می تواند به خطوط هوایی فروخته شود و نینتندو نیز باید از کالاهای خود درآمد کسب کند. پس از اکران فیلم در سینما، اشکال مختلفی از درآمد جانبی برای یک فیلم وجود دارد.

بخوانید  بدترین بازی زلدا در تمام دوران به Game Boy منتقل شد

فیلم Super Mario Bros. تاکنون بیش از 1 میلیارد دلار در باکس آفیس فروش داشته است و هنوز هم فروش بالایی دارد. البته نینتندو این فیلم را نساخته است، اما این شرکت هنوز سرمایه قابل توجهی از موفقیت عظیم خود به دست نیاورده است.

فیلم Super Mario Bros. برنده شد 1.15 میلیارد دلار تا به امروز در سراسر جهان در باکس آفیساز جمله 500 میلیون دلار فقط در آمریکای شمالی. در مورد درآمد خود نینتندو، این شرکت اخیراً تعدادی از اعداد فروش بزرگ جدید سوییچ را اعلام کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر