نمای کلی بازی Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons برای رایانه شخصی و کنسول ها

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه می شویم که استودیوی Modus Games و استودیوی Secret Base با انتشار تریلر نسخه جدیدی از سری بازی های Double Dragon را اعلام کرده اند. این محصول Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons نام دارد و یک بازی beat-em-up مشارکتی با سبک و سبک نسخه های قبلی است.

دانلود فیلم آپارات

نسخه جدیدی از سری بازی‌های Double Dragon در تابستان امسال برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود.

بازی The Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons مانند نسخه های اصلی این سری دارای گرافیک هنری پیکسلی است. این بازی دارای جوایز قابل دستیابی، سطوح دشواری قابل تنظیم، حالت های بی پایان و حالت اختیاری Permadeath است. این نسخه در تابستان 2023 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و کاربران ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و Nintendo Switch شامل آن می شود.

Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons دارای عناصر سرکش است و شامل 13 شخصیت قابل بازی است که هر کدام ترکیبات و حرکات دفاعی و تهاجمی خاص خود را دارند. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا ماموریت ها را به هر ترتیب دلخواه انتخاب کنند که بر زمان ماموریت، تعداد دشمنان و سطح دشواری کلی تاثیر می گذارد. هدف نهایی بازیکنان این است که با یافتن و مبارزه با رهبر خود، 4 باند تبهکار شهر را نابود کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اعلامیه رویداد PC Gaming Show 2023