تاریخ انتشار F1 23 با اولین تریلر گیم پلی اعلام شد

استودیو Codemasters و Electronic Arts تاریخ انتشار F1 23 را با تریلر جدیدی از گیم پلی بازی اعلام کردند.

علاوه بر بسته لاس وگاس، نسخه Champions شامل 3 روز دسترسی زودهنگام، چهار نماد مسابقه تیم من، چهار نماد نقطه ترمز و بسته سپر جهانی F1 است. با خرید این نسخه، بازیکنان می‌توانند آیتم‌های درون بازی را داشته باشند ماکس فریستاپنتبدیل شدن به یک راننده مسابقه و 18000 بیت کوین.

برخلاف نسخه سال گذشته، نسخه استاندارد F1 23 با قیمت 59.99 دلار در دسترس خواهد بود و امکان دسترسی به نسخه های نسل هشتم و نهم را برای کاربران کنسول فراهم می کند. نسخه استاندارد شامل بسته شروع جهانی F1 و 5000 بیت کوین است. بازیکنان همچنین می توانند نسخه Champions این بازی را با قیمت 89.99 دلار خریداری کنند.

F1 23 بر اساس مسابقات قهرمانی جهانی فرمول 1 2023 است و شامل خط داستانی Braking Point و مسیرهای مسابقه جدید در لاس وگاس و قطر است. حالت F1 World نیز برای بازیکنان این نسخه در دسترس خواهد بود که با انجام چالش های آن می توانید جوایز و ارتقاهای منحصر به فردی دریافت کنید. پرچم قرمز، 35 درصد مسافت مسابقه و ماشین های به روز شده 2023 از دیگر ویژگی های جدید بازی است.

دانلود فیلم آپارات

از جدیدترین اخبار بازی می دانیم که الکترونیک آرتز و استودیو Codemasters اولین تریلر گیم پلی بازی F1 23 را منتشر کرده اند.این بازی در تاریخ 16 ژوئن برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس. ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. و PC برنامه ریزی شده است.

بخوانید  بهترین معاملات تلویزیونی موجود قبل از Super Bowl
تحریریه مجله بازی یک گیمر