اشاره احتمالی مایکروسافت به عرضه Forza Motorsport در تابستان 2023

رویداد Xbox Games Showcase یک ماه دیگر باقی مانده است و به احتمال زیاد مایکروسافت جزئیات بیشتری در مورد بازی Forza Motorsport به طرفداران ارائه خواهد کرد. بازی Forza Motorsport زمانی که برای Xbox Series X Xbox Series S و PC منتشر می شود، عرضه می شود.

حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که احتمالاً مایکروسافت تاریخ انتشار Forza Motorsport را مشخص کرده است. حساب کاربری Microsoft Game Dev در توییتر ظاهراً در مورد انتشار بازی مسابقه ای در تابستان امسال صحبت می کرد. الن هارتمن، رئیس استودیو Turn 10 اخیرا توییتی نه چندان بحث برانگیز در رابطه با Forza منتشر کرده است و جالب اینجاست که حساب کاربری Microsoft Game Dev توییتر با عنوان “When is تابستان آماده است؟” او به آن پاسخ داد.

البته اگر Forza Motorsport در تابستان 2023 عرضه شود، باید ببینیم که مایکروسافت چه تاریخی را برای این بازی در تقویم تعیین می کند. به خصوص با توجه به اینکه بازی Starfield برای سپتامبر در نظر گرفته شده است. به هر حال، استودیو Turn 10 اخیرا تایید کرده است که فرآیند تولید Forza Motorsport به مرحله بهینه سازی رسیده است. بنابراین ظاهراً به پایان چرخه تولید نزدیک می شود و باید منتظر تجربه آن در آینده ای نه چندان دور باشیم.

در جریان معرفی بازی Forza Motorsport در رویداد Xbox Games Showcase، مایکروسافت اعلام کرد که این شبیه ساز مسابقه ای در بهار 2023 عرضه خواهد شد. با این حال، با گذشت زمان مشخص شد که این اتفاق بعید است. مایکروسافت و استودیو Turn 10 تاریخ دقیق انتشار Forza Motorsport را در طول پیش نمایش بازی در نمایشگاه Developer_Direct امسال اعلام نکردند و تنها به عرضه آن در سال 2023 اشاره کردند.

بخوانید  تولید فیلم Mortal Kombat 2 آغاز شد

Forza Motorsport در سال 2023 برای Xbox و PC منتشر خواهد شد. شاید این بازی ویدیویی در فصل تابستان منتشر شود.