بهترین معاملات تلویزیونی موجود قبل از Super Bowl

در بالای بازار قرار دارد تلویزیون هوشمند تایزن سامسونگ QN800 Neo QLED 75 اینچی کلاس 8K. این نمایشگر به طرز مضحکی 3000 دلار قیمت دارد، هرچند که از قیمت معمولی آن 4000 دلار کمتر است. اگر شما واقعا عاشق تماشای تلویزیون هستید و پول زیادی برای خرج کردن دارید، بنابراین شاید این مانیتور 8K بتواند جایی در اتاق بازی شما پیدا کند.

در زیر لیستی از بهترین معاملات تلویزیونی وجود دارد، از غول های بزرگ 85 اینچی تا صفحه نمایش های 24 اینچی که برای فضای کوچک عالی هستند.

با نزدیک شدن به Super Bowl، زمان مناسبی برای خرید تلویزیون جدید است. چندین خرده فروش قبل از این رویداد بزرگ قیمت ها را کاهش می دهند – و امروز می توانید یک تلویزیون زرق و برق دار را با تخفیف تا 1000 دلار خریداری کنید. هرچه بیشتر بخواهید خرج کنید، بیشتر می توانید پس انداز کنید، اگرچه همیشه چند محصول ارزان قیمت با قیمت های پایین تر پیدا خواهید کرد.

اگر به دنبال چیزی مقرون به صرفه تر هستید، نگاهی دقیق تر به آن بیندازید تلویزیون ال ای دی گوگل 65 اینچی کلاس X75K 4K سونی برای 580 دلار (به جای 700 دلار) یا تلویزیون هوشمند ال ای دی 4K کلاس V Vizio 50 اینچ برای 298 دلار (358 دلار بود). هر دو باید برای تماشای بازی بزرگ عالی باشند، و همچنین گزینه ای عالی برای بازی در Xbox Series X یا PS5 هستند.

یکی از جذاب ترین تلویزیون هایی که امروزه به فروش می رسد، تلویزیون است تلویزیون هوشمند ال‌جی 65 اینچی کلاس 83 QNED Mini-LED 4K. به طور معمول به قیمت 1700 دلار فروخته می شود، این تلویزیون قدرتمند تخفیف دارد فقط 1000 دلار. علاوه بر ارائه یک تصویر درخشان (به لطف رزولوشن 4K و LED های کوچک QNED)، پردازنده سریع a7 Gen 4 AI 4K را نیز دریافت خواهید کرد که می تواند وضوح کمتری را افزایش دهد و به طور خودکار تنظیمات شما را برای مشاهده تنظیم کند.

بخوانید  احتمال وجود دیسک فیزیکی در نسخه استاندارد بازی Starfield

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.