اعلامیه رویداد PC Gaming Show 2023


PC Gamer اعلام کرده است که طرفداران چه زمانی باید منتظر رویداد PC Gaming Show 2023 به میزبانی شان پلات باشند.

اگرچه E3 2023 لغو شده است، اما رویدادهای مختلف بازی ویدیویی همچنان در ماه ژوئن برگزار می شود. در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که طرفداران باید منتظر نمایش PC Gaming Show در 11 ژوئن پس از Xbox Games Showcase و Starfield Direct باشند. این رویداد به صورت زنده از توییچ و سایر پلتفرم ها پخش خواهد شد.

رویداد PC Gaming Show توسط PC Gamer Media برگزار می شود که تمام تلاش خود را برای برگزاری این رویداد انجام می دهد. شان فلت روز مستعار[9] او یک بار دیگر برای میزبانی PC Gaming Show بازخواهد گشت. طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که جزئیات بیشتری از بازی ها در این رویداد و همچنین زمان نمایش در هفته های آینده منتشر شود.

استودیو 11 بیتی The Alters، Klei Entertainment’s Rotwood و تعداد زیادی بازی مستقل در رویداد سال گذشته به نمایش گذاشته شد. در طول این رویداد، جزئیات مربوط به Arma 4 استودیوی Bohemia Interactive، Warhammer 40,000: Space Marine 2 از Saber Interactive و عناوین دیگر با طرفداران به اشتراک گذاشته شد.

طرفداران می توانند مشتاقانه منتظر بازی هایی مانند Frostpunk 2، Baldur’s Gate 3، Harmony: The Fall of Reverie و Silica که اخیراً در PC Gaming Show 2023 معرفی شده است، باشند.

رویداد Summer Game Fest برای 18 ژوئن (8 ژوئن) و رویداد Ubisoft Forward برای 22 ژوئن (12 ژوئن) برنامه ریزی شده است. همچنین شایعاتی مبنی بر برگزاری رویداد PlayStation Showcase سونی در اوایل ژوئن وجود دارد که هنوز به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

بخوانید  Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged Is Revving Up To Its Name
تحریریه مجله بازی یک گیمر