فروش Resident Evil 4 Remake به 4 میلیون نسخه رسید

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ 14 فروردین ماه برای پلتفرم های پلی استیشن 5 سری ایکس باکس به صورت رسمی منتشر می شود | Xbox Series S، PlayStation 4 و PC منتشر شده اند. طبق گزارش های اولیه، این بازی در دو روز اول عرضه، 3 میلیون نسخه فروخت. این بدان معناست که در عرض دو هفته، یک میلیون نسخه دیگر از RE4 Remake به فروش رسیده است.

لازم به یادآوری است که امروز بسته الحاقی The Mercenaries به صورت رایگان منتشر شد. این DLC یک سری ویژگی مانند حالت Mayhem را به بازی اضافه می کند. در این حالت بازیکنان با شخصیت های جدید و قدیمی بازی مبارزه می کنند و در هر مرحله رکوردهای خود را ثبت می کنند.

با اعلام رسمی Capcom، فروش جهانی Resident Evil 4 Remake به 4 میلیون نسخه رسید.

فروش 4 میلیون نسخه ای بازی شامل مجموع فروش نسخه فیزیکی و دیجیتال است. همچنین طبق اعلام این ناشر ژاپنی با احتساب این رقم، مجموع فروش سری Resident Evil معادل 135 میلیون نسخه بوده است.

در پایان شما را به مطالعه و تماشای نقد و بررسی Resident Evil 4 Remake در یک گیمر دعوت می کنیم. همچنین در صورت تمایل می توانید با مشاهده پیش نمایش RE4 نگاهی به روند بازی بیاندازید.

نسخه اصلی Resident Evil 4 در سال 2005 منتشر شد و به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازی های تاریخ صنعت بازی های ویدیویی در حافظه طرفداران باقی مانده است. در نسخه ریفربیش شده این بازی جدا از به روز رسانی مکانیک و بهبود گرافیک، یک سری ویژگی های جدید به بازی اضافه شده است. Resident Evil 4 Remake نیز با استفاده از RE Engine توسعه یافته است.

بخوانید  استارفیلد شامل میم «طرفدار پرستنده» Oblivion است

دو هفته پیش، بازسازی نسخه چهارم سری Resident Evil رسما منتشر شد. بازسازی Resident Evil 4 مانند نسخه اصلی خود مورد تحسین منتقدان و گیمرها قرار گرفت و توانست میانگین امتیاز ۹۳ را در سایت متاکریتیک کسب کند. اکنون در زمینه تجاری، این بازی به موفقیت های بزرگی دست یافته است. طبق گفته کپکام، Resident Evil 4 Remake در مدت کوتاهی پس از انتشار، 4 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر