نمایش تلویزیونی Fallout از Prime Video: والتون گوگینز را در پوستر شخصیت جدید به عنوان یک غول فضل شکار ببینید


یکی از اقتباس‌های بزرگ بعدی بازی‌های ویدیویی برای تلویزیون، Fallout است که در سال 2024 در Prime Video عرضه می‌شود. GameSpot می‌تواند پوستر بعدی این مجموعه تلویزیونی را امروز که بر روی شخصیت The Ghoul تمرکز دارد، نشان دهد.

والتون گوگینز (Sons of Anarchy, Justified) در این سریال نقش The Ghoul را بازی می‌کند و در پوستر جدید مقابل دری در یک زمین بایر تابش‌شده می‌ایستد. این یک پوستر شیک و شیک است که طرفداران را به تعجب می‌پرسد که چه رازهایی بیرون از در انتظار دارند. به پوستر زیر نگاهی بیندازید و به خواندن ادامه دهید تا بشنوید که گوگینز در مورد چگونگی زنده شدن The Ghoul برای سریال آمازون چه می گوید.

مجموعه تلویزیونی Fallout آمازون در سال 2024 پخش خواهد شد
مجموعه تلویزیونی Fallout آمازون در سال 2024 پخش خواهد شد

گوگینز به GameSpot گفت: “او کسی است که 200 سال در یک بیابان روی زمین راه رفته است. او بدترین جنبه طبیعت انسان را دیده و بی احساس می ماند. او بدبین است. او همچنین دارای شوخ طبعی بدی است. اما باز هم او اینطور نبود. او همیشه اینطور نبود، او متفاوت بود.

این به زندگی قبل از هسته ای او اشاره دارد، زمانی که غول با نام کوپر هاوارد شناخته می شد. گوگینز گفت: “ارتباط و دیدگاه او نسبت به جهان با امروز متفاوت بود. و اکنون او یک شکارچی فضل است. و در عین حال یک افسانه.”

سریال تلویزیونی Fallout همچنین الا پورنل (جلیقه زردها) و کایل مک لاکلان (توئین پیکس) را در نقش های اصلی بازی می کنند. سریال تلویزیونی پسا آخرالزمانی بر اساس بازی Bethesda توسط لیزا جوی و جاناتان نولان، تیم زن و شوهری که Westworld را نیز برای HBO ساخته بودند، برای آمازون ساخته شد.

بخوانید  Ahsoka با تاریکی در اولین تریلر سری Ahsoka از دنیای جنگ ستارگان روبرو می شود.

تاد هاوارد، یکی از مدیران بتسدا که به خاطر کارهایش روی بازی ها شهرت دارد، تهیه کننده اجرایی این مجموعه تلویزیونی است. سری Prime Video با فرنچایز بازی متعارف است.

آمازون همچنین پشت سریال آینده خدای جنگ قرار دارد. با این حال، این پروژه هنوز در مراحل اولیه خود است و هنوز خبری از بازیگران، داستان، کارگردان یا جزئیات دیگری در مورد آن نیست.

در مورد سری بازی‌های Fallout، Bethesda اعلام کرده است که Fallout 5 را می‌سازد. با این حال، تا بعد از بازی The Elder Scrolls VI نخواهد بود، بنابراین هیچ‌کس نباید انتظار داشته باشد که بازی به این زودی منتشر شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر