معرفی سریال Monarch: Legacy of Monsters (Monarch: Legacy of Monsters)


سریال The Monarch: Legacy of Monsters مدتی است که در شبکه اپل در حال پخش است شروع شده است و در این مقاله قصد داریم با این سریال بیشتر آشنا شویم.

سریال Monarch: Legacy of Monsters مدتی است که از شبکه Apple TV Plus در حال پخش است و تاکنون سه قسمت از این سریال منتشر شده است. این سریال در واقع جدیدترین اثر دنیای MonsterVerse است که اولین سریال لایو اکشن این مجموعه نیز محسوب می شود. سریال The Monarch: The Legacy of Monsters بر منشأ و ریشه های سازمان Monarch تمرکز دارد و وقایع آن در دو بخش گذشته و حال رخ می دهد. اتفاقات سریال در واقع پس از اتفاقات فیلم گودزیلا و نبرد گودزیلا با هیولاها در سانفرانسیسکو رخ می دهد.

پس از موفقیت Godzilla vs. سریال Kong, the Monarch: Legacy of Monsters توسط Legendary Television با همکاری اپل در ژانویه 2022 تایید شد. فیلمبرداری و تولید سریال Monarch: Legacy of the Monsters در ونکوور کانادا و جلوی دوربین انجام شد. به مدت دو هفته در ژاپن این سریال که بیشتر به شخصیت های انسانی می پردازد توانست با نظر مثبت منتقدان و بینندگان روبرو شود و بسیاری معتقدند این سریال در نهایت موفق به ارائه شخصیت های انسانی قابل لمس و جذاب شده است.

گودزیلا بر روی پل طلایی در سانفرانسیسکو در Monarch: Legacy of Monsters

قبل از تماشای سریال Monarch: Legacy of Monsters چه چیزهایی باید بدانید؟

وقایع سریال Monarch: Legacy of Monsters بعد از اتفاقات فیلم گودزیلا و وقایع نبرد گودزیلا و تایتان ها در سانفرانسیسکو رخ می دهد که قسمت اعظم شهر را ویران کرد. گودزیلا که اکنون با واقعیت تکان دهنده واقعیت هیولا مواجه شده است، خانواده ای را متمرکز می کند که برای کشف اسرار پنهان و میراثی مرتبط با سازمان مرموز Monarch، سفر و ماجراجویی را آغاز می کنند.

پدر و پسر وایات راسل و کرت راسل در بازی Monarch: Legacy of Monsters در نقش نسخه های جوانتر و قدیمی لی شاو بازی می کنند.

سریال Monarch: Legacy of the Monsters در 19 قسمت 42 تا 49 دقیقه ای هر جمعه از اپل تی وی پلاس پخش می شود. در حال حاضر این سریال تنها یک فصل دارد اما امکان تمدید آن برای فصل دوم نیز وجود دارد. رن واتابه، کریسی کلمونز، آنا ساوای، کرت راسل، وایات راسل، الیزا لاسوفسکی، ماری یاماموتو، اندرس هولم، جو تیپت، تاکهیرو هیرا، تاملین تومیتا، کریستوفر هیردال، بروس باک، کیوکو کودو و جان گودمن در این فیلم حضور دارند. در سریال Monarch: Legacy of Monsters حضور دارند و در آن بازی می کنند.

بخوانید  Lords of the Fallen احتمالا به زودی به Game Pass اضافه خواهد شد

همچنین ممکن است جالب باشد بدانید که کرت راسل و وایت راسل پدر و پسر هستند و وایت راسل در این سریال نقش جوان‌تر شخصیت پدرش را بازی می‌کرد. کریس بلک و مت فراکشن فیلم Monarch: Legacy of the Monsters را تولید می کنند. علاوه بر این، وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال Monarch: Legacy of Monsters بر عهده مت شکمن بوده و بقیه قسمت ها توسط جولیان هلمز، مرضیه الماس، اندی گودارد و هیرومی کاماتا کارگردانی شده است. لئوپولد راس نیز مسئولیت ساخت موسیقی متن این سریال را بر عهده دارد.

کرت راسل در Monarch: Legacy of Monsters

در 3 قسمت اول سریال Monarch: Legacy of Monsters چه اتفاقی افتاد؟

اولین نمایش سریال Monarch: Legacy of the Monsters با Kong: Skull Island’s Kong: Skull Island شروع می شود که تلاش بیل راندا برای ارسال اسناد به خارج از جزیره جمجمه برای اطلاع سازمان از خطرات و موجودات جزیره را نشان می دهد. بازی Monarch: Legacy of Monsters دقیقا یک سال پس از وقایع گودزیلا اتفاق می‌افتد، زمانی که کیت راندا به ژاپن سفر می‌کند تا در مورد زندگی پنهان پدرش که به تازگی فوت کرده است تحقیق کند.

او که در روز حمله گودزیلا به سانفرانسیسکو حضور داشت و هنوز از وقایع بعدی رنج می برد، متوجه می شود که پدرش یک زن و یک پسر در توکیو دارد و به این ترتیب بزرگترین ترس او و مادرش به واقعیت تبدیل می شود. اولین جنبه قابل توجه این مجموعه که به دلیل طولانی بودن فیلم ها تقریباً هرگز در فیلم های پس از گودزیلا به آن پرداخته نشد، فضا و ترس کلی از حمله احتمالی بعدی گودزیلا است.

در توکیو، ژاپن، دستورالعمل‌هایی را می‌بینیم که مردم باید از آنها پیروی کنند و همچنین مانورهایی را در صورت حمله این تایتان انجام می‌دهند. پرداختن به چنین موضوعی در طول داستان، جنبه انسانی دنیای Monsterverse را در این سریال کمی بهتر از فیلم ها می کند. اما قسمت اصلی داستان به سرنوشت هیروشی راندا مربوط می شود که سال ها دو زندگی متفاوت را سپری کرد و از سوی دیگر به دنبال رازهایی در مورد سازمان Monarch بود.

بخوانید  Marvel's Spider-Man 2 - 9 Things I Wish I Knew

کیت در فیلم Monarch: Legacy of Monsters گودزیلا را در سانفرانسیسکو تماشا می کند

هدف اصلی قسمت اول آشنایی با شخصیت های اصلی داستان مانند کیت و کنتارو تا می است که قرار است راز ناپدید شدن هیروشی را کشف کنند و همچنین راز سازمان Monarch را فاش کنند. در کنار این خط داستانی، ما همچنین شاهد یک داستان فلاش بک هستیم که بر بیل راندای جوان، کیکو میورا و لی شاو تمرکز دارد. اگرچه وجود دو سناریو در ابتدا کمی ناخوشایند به نظر می رسد، اما بعداً برای ما اهمیت بیشتری پیدا می کند.

Monarch: Legacy of Monsters در دو تایم لاین مختلف اتفاق می افتد و در درجه اول بر شخصیت های انسانی تمرکز دارد.

نه تنها خط داستانی گذشته قصد دارد از داستان اصلی کم کند، بلکه ما را در مورد سرنوشت هر یک از شخصیت ها و چگونگی پایان یافتن بیل راندا در جزیره جمجمه و اتفاقی که برای مادر بیل راندا افتاده است بیشتر کنجکاو می کند. همچنین دریابید که لی شاو اکنون کجاست. صحنه های فلاش بک با نشان دادن اتفاقی در رابطه با مادر هیروشی کمی به عقب برمی گردد که نشان می دهد این سه نفر در واقع بنیانگذاران سازمان Monarch هستند.

هدف آنها کشف هیولاها و کنترل آنهاست، اما مردان دولتی که از حضور این هیولاها وحشت کرده اند، تصمیم می گیرند قبل از تبدیل شدن به یک خطر واقعی، تمرکز سازمان را به سمت نابودی هیولاها تغییر دهند. در طول سریال شاهد صحنه‌ای از حادثه Castle Bravo هستیم که قبلاً به‌طور خلاصه در فیلم گودزیلا به نمایش درآمده بود که البته تفاوت‌هایی نیز دارد، اما تماشای این صحنه ما را نسبت به قسمت فلش‌بک سریال هیجان‌زده‌تر می‌کند. .

وایات راسل در داخل ماشین در سریال Monarch: Legacy of Monsters

با این حال، درست زمانی که صحنه‌های فلاش بک واقعاً صحنه‌های امروزی را پشت سر می‌گذارند، می‌بینیم که کارت پایانی سریال فاش شده است و آن کسی نیست جز کرت راسل! عجیب نیست که بگوییم او می تواند تنها راه حل برای حل مشکل شخصیت های انسانی در دنیای MonsterVerse باشد که حداقل در طول قسمت دوم و سوم این موضوع را به خوبی نشان می دهد. او در واقع نقش نسخه قدیمی لی شائو را بازی می کند که اکنون پدر و پسر است و داستان را در دو خط زمانی مختلف به جلو می برد.

بخوانید  Spider-Man 5-Movie Steelbook Collection Is Only $18 At Walmart

با وجود اینکه سریال Monarch: Legacy of Monsters بیشتر بر روی شخصیت‌های انسانی تمرکز می‌کند و کمتر تایتان‌ها را می‌بینیم، توانست تعادل خوبی برقرار کند و شخصیت‌های انسانی را به خوبی اداره کند و باعث شود که شخصیت‌های مهم‌تری نسبت به فیلم‌ها شوند. البته کاراکترهای اضافی باید دیده شوند، اما در هر صورت، داستان خانوادگی لی شاو و برندا به راحتی جالب ترین داستان انسانی در Monsterverse از زمان گودزیلا است.

علاوه بر این، در طول سریال Monarch: Legacy of Monsters شاهد حضور کوتاه گودزیلا هستیم و در قسمت آخر ظاهر کوچکتر و لاغرتر او را می بینیم. در واقع، این سریال از این نظریه حمایت می‌کند که گودزیلا در طول سال‌ها رشد کرده است و فعالیت‌های هسته‌ای او را در فیلم‌های اخیر Monsterverse بسیار بزرگ‌تر و وحشتناک‌تر کرده است. از طرفی دیگر تایتان ها حضور هیجان انگیزی دارند و سریال توانسته هیولاهایی جذاب و سازگار با محتوای سریال را به نمایش بگذارد.

بیل رندا و کیکو میورا در Monarch: Legacy of Monsters

مشخص خواهد شد که سریال Monarch: Legacy of the Monsters می تواند این روند را ادامه دهد و حتی در قسمت های بعدی به سریال بهتری با تمرکز بهتر تبدیل شود، اما حداقل در سه قسمت اول شاهد یک اثر خوش ساخت هستیم که مد نظر است. ریشه در سازمان Monarch داشته باشند و به عنوان یک خانواده به ماجراجویی بپردازند. سه قسمت اول عمدتاً مقدمه ای نسبتاً طولانی برای سریال و اهداف آن است، اما قسمت سوم در یک صخره به پایان رسید تا ما را برای قسمت چهارم هیجان زده کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر