نقش جکی چان در ادامه فیلم The Myth

جکی چان برای بازی در فیلم A Legend که دنباله The Myth است، قرارداد امضا کرده است.

استنلی تانگکارگردان فیلم Rumble in the Bronx سکاندار این دنباله است که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته خواهد شد. ژانگ ییسینگمجری ظاهر در کونگ فو یوگا (کونگ فو یوگا) و کولی نازمجری که در فیلم Police Story: Lockdown ظاهر می شود در A Legend نیز بازی می کند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم جکی چان برای بازی در A Legend، دنباله فیلم ماجراجویی هنرهای رزمی در سال 2005، The Myth، قرارداد امضا کرد.

جکی چان در فیلم A Legend دوباره نقش پروفسور چن، باستان شناس را بازی می کند. داستان از آنجا شروع می شود که پروفسور متوجه شباهت شگفت انگیز در بافت آثار باستانی می شود که توسط دانش آموزانش در سفر به یخچال های طبیعی با آویز یشم که در رویاهایش ظاهر شده بود، کشف کردند. پروفسور چن با گمان اینکه آویز ممکن است به عنوان پلی بین قلمرو رویاها و واقعیت عمل کند، تیم تحقیقاتی خود را برای سفر به معبدی در این یخچال می فرستد.

اگرچه جکی چان 69 ساله است، اما با بازی در فیلم اکشن Ride On نشان داد که قصد ندارد به این زودی ها بازنشسته شود. این بازیگر هنگ کنگی صداپیشگی Master Splinter را در Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem بر عهده داشت و برای قسمت چهارم Rush Hour بازخواهد گشت.

تونی لیانگ کا-فای، کیم هی سان و ملیکا شروات آنها با جکی چان در فیلم اسطوره بازی کردند. این فیلم با بودجه 15 میلیون دلاری توانست 120 میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. با این حال، با واکنش شدید منتقدان مواجه شد.

بخوانید  رونمایی Corsair از اولین مانیتور گیمینگ و انعطاف‌پذیر جهان
تحریریه مجله بازی یک گیمر