تیزر جدید فیلم Five Nights At Freddy نگاهی هیجان انگیز به دنیای نمادین بازی ارائه می دهد



اقتباس سینمایی از سری بازی‌های ترسناک محبوب Five Nights at Freddy’s پس از سال‌ها انتظار، اولین تریلر خود را دریافت کرد. این فیلم که قرار است در 27 اکتبر اکران شود – درست در زمان هالووین – به نظر می رسد به منبع اصلی وفادار باشد.

داستان در پیتزای فردی Fazbear اتفاق می افتد، داستان یک نگهبان امنیتی مشکل دار در اولین شیفت شب خود را دنبال می کند و چالش های بقا در Freddy’s را آشکار می کند. تریلر زیر را ببینید.

برنامه های اقتباسی فیلم در سال 2015 زمانی که برادران وارنر. ابراز علاقه کرد. علیرغم ناکامی ها، استودیو یونیورسال این پروژه را احیا کرد. این تیزر شخصیت های ترسناک انیماترونیک را معرفی می کند که بازیکنان را آزار می دهد و جاش هاچرسون (بازی های شکارچی) به عنوان نگهبان امنیتی است.

پنج شب در فردی که در ابتدا در سال 2014 توسط اسکات کاتورن ساخته شد، به سرعت محبوبیت یافت. بازیکنان در راهروهای خائنانه پیتزای فردی Fazbear با استفاده از دوربین‌ها، چراغ‌ها و درها برای خنثی کردن انیماترونیک متخاصم حرکت کردند. تریلر بالا نشان می دهد که چگونه این مکانیک های بازی به طرز شگفت انگیزی به خوبی به صفحه نمایش بزرگ ترجمه می شوند.

الیزابت لیل (شما)، پایپر روبیو (ناپایدار)، کت کانر استرلینگ (9-1-1)، مری استوارت مسترسون (نقطه کور) و متیو لیلارد (جیغ) به هاچرسون در تولید ملحق شدند. فروشگاه مخلوقات جیم هنسون در طراحی انیماترونیک مشارکت داشت.

یونیورسال در حال برنامه ریزی برای انتشار همزمان سرویس استریم Peacock است. این همان استراتژی خروجی است که توسط Halloween Kills و Halloween Ends، دو محصول برجسته دیگر Blumhouse استفاده می شود.

بخوانید  نویسنده می‌گوید فیلم تیره‌تر «شوماخر کات» بتمن برای همیشه لطفاً منتشر شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر