نقد فیلم عشق دوباره | عشق سلین دیون

پیرنگ پس از ترتیب دادن ملاقات راب و میرا، ایده های خود را جسورتر می کند و به موضوعاتی مانند ضرر و برخورد با این موضوع می پردازد. میرا که نتوانست دوران غم را پشت سر بگذارد و مرگ جان را به طور مسالمت آمیز بپذیرد، یک نوع جنگ درونی دارد، اگر بتواند دوباره عشق جدیدی را در روح و جان خود احساس کند؟ آیا او حق دارد دوباره عاشق شود؟ آیا او توانایی فراموش کردن زندگی خود را دارد؟ فیلم وقایع بعدی خود را بر اساس افکار و رفتارهای میرا ترتیب می دهد و از درون او به عنوان مبنا استفاده می کند.

پس از مرگ میرا خانه و زندگی خود را رها می کند و به گوشه ای پناه می برد و در اینجا فیلم وارد ایده عزاداری در هنگام جدایی می شود. بعد از چندین ماه هنوز به جان فکر می کند و نمی تواند از شر او خلاص شود. در واقع، میرا توانایی رد مرحله سوگواری را ندارد و نمی تواند با این واقعیت کنار بیاید که جان دیگر در زندگی او نیست. در این پلان ها، فیلم «عشق دوباره» به یکی از مهم ترین مراحل عشق اشاره دارد، زمانی که عاشق تنها جای خالی خود می ماند و قهرمان داستان باید خود را جمع و جور کند و زندگی عادی خود را از سر بگیرد.

عشق دوباره یک رمان عاشقانه ساده و قابل دسترس است که به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود و مخاطب را درگیر درگیری عاطفی عمیق نمی کند. این فیلم سرگرم کننده با یک حادثه غم انگیز آغاز می شود و مخاطب هیجان زده از این بحران مصمم به دیدن ادامه داستان است. اما سناریو نویس ظرفیت استفاده از این افتتاحیه را ندارد و خیلی سریع راهی را می رود که بسیاری از فیلم های عاشقانه در پیش گرفتند و موفقیتی هم نداشتند. فیلم «دوباره عشق» بیشتر شبیه به یک نشریه است، داستانی که قرار است چند شخصیت تک بعدی بین سلام و احوالپرسی خود بیان کنند.

بخوانید  Best Genshin Impact Furina Build: Artifacts, Weapons, Teams

فیلم سلنا دوباره عاشق

پس از بیرون آمدن از غار تنهایی خود، میرا تصمیم می گیرد با ارسال پیام های عاشقانه به شماره جان، او را دلداری دهد، اما این پیام ها به صاحب جدید خط، راب می رسد. اینجاست که داستان اصلی عشق دوباره شروع می شود، راب از طریق این پیام ها عاشق میرا می شود. یافتن عشق جدید در زندگی شخصیت اول داستان، ابزاری برای فیلمساز می شود تا شخصیت خود را در مسیر رشد و تکامل قرار دهد، او را به چالش بکشد و داستان عشقش را روایت کند. از این بحران در روایت اصلی فیلم استفاده می شود و از آنجا داستان عشق دوباره با عشق دوباره آغاز می شود.

میرا شخصیتی است که باید سفر خود را آغاز کند، با از دست دادن زندگی خود کنار بیاید، با مرگ خود کنار بیاید و در نهایت با راب وارد یک رابطه عاشقانه شود. این مسیر سخت و درهم تنیده نیز نیازمند پرداخت عمیق است. چه اتفاقی افتاد که میرا تصمیم گرفت جان را ببخشد و پیشنهاد او را بپذیرد؟ چگونه میل میرا جای خود را به عشق جدیدی داد؟ فیلم در طول روایت عاشقانه‌اش به ایده‌های اصلی خود متعهد می‌ماند و ترجیح می‌دهد اثری ساده و بدون رویدادهای عاشقانه خاص باشد. عشق دوباره عاشقانه است که به سرعت فراموش می شود، زیرا چیزی برای این نوع سینما به ارمغان نمی آورد و مانند شاهکارهای رمانتیک تکامل نمی یابد.

عشق دوباره عاشقانه ای است که به زودی فراموش می شود، زیرا چیزی به این ژانر سینما اضافه نمی کند و مانند شاهکارهای رمانتیک عمل نمی کند.

عشق دوباره یک بازسازی آمریکایی از یک رمان عاشقانه آلمانی است. فیلمی درباره غم و اندوه و کنار آمدن با از دست دادن. در نقد و بررسی این فیلم با یک گیمر همراه باشید.

بخوانید  خرید انواع نوار سقفی از آوازک

عشق دوباره یک فیلم عاشقانه با داستانی معمولی است که با روایتی صاف و ساده روایت می شود. این فیلم داستان دختری به نام میرا را روایت می کند که پس از مرگ نامزد محبوبش باید دوباره عاشق شود و دوباره زنده شود. ایده فیلم در مقایسه با آثار عاشقانه چیز جدیدی نیست، همان تراژدی ها و تب ها در این اثر نیز تکرار خواهد شد. فیلم عشق دوباره با مرگ جان شروع می شود و مخاطب را شگفت زده می کند. جان در مقابل چشمان میرا بر اثر تصادف می میرد و این فیلم عاشقانه بر اثر همین اتفاق عنصر جدایی و بدبختی را در چنین داستان هایی از دنیای ادبیات و سینما در بر می گیرد.

از آنجایی که فیلم عشق دوباره اثری شخصیت محور است، پیرنگ باید همه چیز را در مورد شخصیت میرا به مخاطب معرفی کند. اول اینکه فیلم نمی تواند زندگی جان را نشان دهد. داستان نه ما را با فلاش بک به زندگی گذشته میرا و جان می برد و نه می تواند ریشه همه احساسات او را توضیح دهد. دیدن درماندگی و ناراحتی شخصیت اول داستان در جدایی از فردی که خیلی دوستش داشت، تنها عنصری نیست که می تواند باعث خوشحالی عموم شود. این فقدان پاداش مخاطب را ناامید می کند و از آنجایی که آنها نمی توانند به طور عینی با علت رفتار میرا ارتباط برقرار کنند، فیلم را فقط یک ملودرام لنگ می بینند که ایده های عاشقانه اش را به باد می دهد.

راب فیلم عشق دوباره را تماشا می کند

عشق دوباره فیلمی در مورد عشق و مدیریت خلأ کسی است که دیگر آنجا نیست.

با این حال، این فیلم در مقایسه با سایر شرکت‌های سیاسی و بزرگ تولید فیلم، بی‌تفاوت نیست و خواننده مشهور کانادایی سلین دیون را به عنوان یک دارایی اصلی در روایت خود قرار می‌دهد. پس از انتخاب دیون، Love Again مانند همان شرکت ها، معیشت خود را متحول می کند و از شر تمام استعدادهای دیون خلاص می شود. سلین دیون به عنوان خودش در عشق دوباره ظاهر می شود و به راب به عنوان راهنمای عشق کمک می کند. حضور دیون در این اثر پتانسیل بسیار خوبی بود که فیلمساز می توانست با توجه به توانایی های خود از آن استفاده کند و فیلم را به سمت یک عاشقانه موزیکال سوق دهد، فیلمی که سلین دیون تضمین خوبی در گیشه خواهد بود.

بخوانید  اولین تصاویر سیتادل منتشر شد، دومین سریال گران قیمت تاریخ شروع پخش اعلام شد

این فیلم برگرفته از درگیری های درونی قهرمان داستان است، اما از آنجایی که این درگیری ها ریشه در قسمت های نامرئی روح و روان میرا دارد، چندان برای مخاطب ملموس نیست. ممکن است مخاطبان به دلیل برخی لحظات ملودرام با میرا همدردی کنند و از احساسات جریحه دار او قدردانی کنند، اما فیلم نمی تواند به آنچه در ذهن و احساسات میرا می گذرد نفوذ کند. فیلمساز تنها تصویری رنگ پریده از موقعیت های عشقی و درد جدایی را نشان می دهد و از درد برخورد عمیق با شخصیتی دشوار و چندلایه رهایی می یابد.

در ادامه قسمت هایی از داستان فیلم مشخص خواهد شد

میرا در فیلم عشق دوباره با تلفن صحبت می کند

عشق دوباره فیلمی در مورد عشق و برخورد با خلأ کسی است که دیگر آنجا نیست. این فیلم با نشان دادن رشد و تکامل شخصیت اصلی داستان به روایت خود ادامه می دهد و هدف نهایی خود را بر روی داستان میرا متمرکز می کند. این فیلم او را در یک سفر قهرمانانه قرار می دهد و از عشقی تازه کشف شده برای آزمایش میرا استفاده می کند و او را وارد یک تجربه جدید می کند. میرا منبع اصلی فیلم عشق دوباره می شود و فیلمساز در سفری که برای او ترتیب داده است، کاوشی نه چندان عمیق درباره مسئله عشق را به تصویر می کشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر