نسخه ی نمایشی Tekken 8 محتوای جالبی دارد


Bandai Namco جزئیات بیشتری در مورد نسخه آزمایشی Tekken 8 با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

نسخه آزمایشی Tekken 8 در 23 دسامبر 1402 (14 دسامبر 2023) برای پلی استیشن 5 و 30 دسامبر 1402 (21 دسامبر 2023) برای سری Xbox Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد. در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که Bandai Namco جزئیات بیشتری از نسخه دمو Tekken 8 منتشر کرده است.

Bandai Namco قبلاً اعلام کرده بود که آزمایش Tekken 8 به بازیکنان این امکان را می دهد که حالت محلی در مقابل مبارزه را در کنار فصل اول The Dark Awakens (حالت داستانی) تجربه کنند. اکنون می دانیم که طرفداران می توانند منتظر فصل اول Arcade Quest، حالت Super Ghost Battle، بخش گالری، چهار شخصیت با تجربه جین، کازویا، پل و نینا و سه سطح Urban Square، Yakushima و Sanctum در نسخه دمو باشند. Tekken 8.

Bandai Namco تایید کرده است که تجربه آنلاین و انتقال فایل های ذخیره شده در نسخه آزمایشی Tekken 8 در دسترس نخواهد بود، تنها بخشی از بخش گالری در دسترس خواهد بود و برخی از محتوای Arcade Quest با بازی کامل متفاوت خواهد بود. نسخه آزمایشی به بیش از 28 گیگابایت فضای ذخیره سازی در همه سیستم عامل ها نیاز دارد.

بازی Tekken 8 با موتور بازی سازی Unreal Engine 5 ساخته شده است و در تاریخ 8 بهمن 1402 (28 ژانویه 2024) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جنگ مدیران ایرانی با اپل; همه چیز با یک ایمیل وسوسه انگیز شروع شد