نحوه شکستن دیوارهای تخریب پذیر در Banishers: Ghosts Of New Eden


Banishers: Ghosts of New Eden ساختاری بسیار شبیه به راه‌اندازی مجدد God of War 2018 دارد، به این معنا که اگرچه از نظر فنی یک بازی جهان باز است، اما بیشتر یک بازی جهان باز است. 'a Metroidvania. این بدان معنی است که اکتشاف در درجه اول از طریق سطوح به هم پیوسته با مسیرهای انشعاب انجام می شود، اما معمولاً تنها یک مسیر به جلو وجود دارد. از ابتدای بازی با مسیرهایی مواجه می شوید که توسط سنگ های تخریب پذیر مسدود شده اند و ظاهراً نمی توانید از شر آنها خلاص شوید. در اینجا چیزی است که برای شکستن آن سنگ ها در Banishers باید بدانید.

نحوه شکستن دیوارهای تخریب پذیر در Banishers

پاسخ کوتاه اما شیرین این است که برای پاکسازی سنگ ها باید از قابلیت Outburst Antea استفاده کنید. این دیوارهای تخریب پذیر در ابتدا فقط مسیرهای اختیاری را مسدود می کنند، بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن چیزی مهم باشید زیرا می توانید بعداً به عقب برگردید زیرا Outburst از ابتدا در دسترس نیست. توانایی های Antea به تدریج در طول داستان باز می شود.

شرحی ارائه نشده است

قفل انفجار در طول جستجوی دانش قدیمی باز می شود، زمانی که هدف شما به سادگی “رسیدن به شهر جدید عدن” است. شما هدف فرعی استراحت در پناهگاه را خواهید داشت، در این مرحله Red و Antea درباره وقایع تا کنون، از جمله کیت و دبورا، صحبت خواهند کرد. برای من، این اتفاق در آتش سوزی برج مراقبت Mossy، که در یک محیط باتلاقی است، کمی قبل از قلعه قدیمی رخ داد. حدود هشت ساعت طول کشید، بده یا بگیر تا به آنجا برسیم.

بخوانید  Monster Jam Showdown معرفی شد

این شامل درخت مهارت Outburst می‌شود که امتیازات مفید زیادی را در طول مبارزه ارائه می‌کند، که برخی از آنها در راهنمای ما در مورد بهترین مهارت‌ها در Banishers: Ghosts of New Eden ارائه شده‌اند. هر زمان که خود را در محاصره دشمنان متعدد دیدید، جابجایی به Antea و راه اندازی یک انفجار کاملاً شارژ شده راهی عالی برای ایجاد فضای تنفسی و وارد کردن صدمات زیادی در یک ضربه است.

مهارت انفجار Antea
مهارت انفجار Antea

وقتی Outburst دارید، می توانید به مناطقی که قبلاً کاوش کرده اید بازگردید. اینها به طور کلی مواردی مانند صندوقچه های نفرین شده یا دشمنانی مانند لانه ها، نخبگان یا حتی بلاها را پنهان می کنند. همچنین برای یک چالش اضافه، چند شکاف خالی پیدا خواهید کرد. اگر می‌خواهید 100% Banishers: Ghosts of New Eden را کامل کنید، مطمئن شوید که تا زمانی که می‌توانید این مسیرها را به طور کامل کاوش کنید.

مسدود کننده دیگری که در Banishers با آن مواجه خواهید شد Creeping Ivy است، اما ما همچنین راهنمای آن را داریم تا به شما کمک کنیم چگونه از شر آن خلاص شوید، زیرا کمی پیچیده تر از دیوارهای تخریب پذیر است. ما همچنین توضیح دادیم که باید کدام سوگند و تصمیم بن/جیکوب را در طول بازی The Flesh Is Weak Haunting در اوایل بازی بگیرید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر