نتفلیکس اخراج و تجدید ساختار را اعلام کرد

نتفلیکس به آخرین غول رسانه ای و فناوری تبدیل شده است که اخراج کارکنان خود را اعلام کرده است. ددلاین گزارش می دهد که یک “تجدید ساختار اساسی” در نتفلیکس در حال انجام است و 15 نفر در بخش فیلم این شرکت اخراج شده اند.

این تغییر ساختار اندکی پس از آن صورت می گیرد که دن لین رئیس جدید بخش فیلم نتفلیکس شد و جانشین اسکات استابر شد که شرکت خود را راه اندازی کرد.

به عنوان بخشی از تغییر سازمانی جدید، بخش فیلم نتفلیکس به ژانرها تقسیم می شود و رئیس برای هر واحد اصلی وجود دارد. Ori Marmur کارگردانی اکشن، فانتزی، ترسناک و علمی تخیلی خواهد بود. کیرا گلدبرگ کارگردانی فیلم های هیجان انگیز، درام و خانوادگی است. Niija Kuykendall فیلم های بزرگسالان جوان، تعطیلات و مذهبی را رهبری می کند. و جیسون یانگ رهبری تیم کمدی و کمدی رمانتیک در نتفلیکس را بر عهده دارد. ددلاین گزارش داد که این تغییرات از ماه گذشته در حال انجام است.

نتفلیکس بیش از 10000 نفر را در بخش فیلم، تلویزیون، فناوری و بازی خود استخدام کرده است. گیمینگ یکی از جدیدترین واحدهای نتفلیکس است و اخیراً اعلامیه‌های کلیدی استخدام از جمله جو استاتن، رئیس سابق Halo را اعلام کرده است. این یک IP جدید بین پلتفرمی AAA ایجاد می کند.

اخراج ها بسیاری از شرکت های رسانه ای، فناوری و بازی را در سال 2024 تکان داده است. صنعت بازی های ویدیویی تاکنون شاهد بیش از 8000 اخراج در سال 2024 بوده است، در حالی که شرکت نیمه هادی اینتل نیز اخیراً اعلام کرده است که مشاغل خود را کاهش داده است.

بخوانید  مسیر ارن جیگر از حمله به تایتان تا فورتنایت در فصل دوم فصل چهارم

تحریریه مجله بازی یک گیمر