میم Geralt Bathtub Witcher 3 اکنون در Destiny 2 قرار دارد



Destiny 2 به عنوان بخشی از Season of The Wish تعدادی لوازم آرایشی با مضمون ویچر را به بازی می آورد و Bungie به تازگی فاش کرده است که یکی از این آیتم ها احساسی است که به بازیکنان اجازه می دهد صحنه بدنام را از وان حمام دوباره اجرا کنند. از The Witcher 3.

این صحنه که در اوایل The Witcher 3 ظاهر می‌شود، شامل یک نما از گرالت قهرمان داستان است که در وان حمام غوطه‌ور است و در همه جا از نمایش‌های اکشن زنده گرفته تا اسباب‌بازی‌های Nendoroid گرفته تا بازی‌های رترو اشاره شده است. حالا بازیکنان Destiny 2 می توانند هر زمان که بخواهند در وان حمام Geralt استراحت کنند، البته اگر مایل به خرید یک شکلک گران قیمت برای آن باشند.

همانطور که توسط شهر منشکلک Barrel Bath اکنون با قیمت 1200 نقره، معادل کمی بیش از 10 دلار در فروشگاه Eververse موجود است. متأسفانه، این بدان معناست که بازیکنانی که قبلاً پولی در حساب خود ندارند، باید بسته 15 دلاری را برای دریافت ایموت خریداری کنند و در نهایت 400 پول باقی مانده است.

در توضیح ایموت آمده است: «زره خیس هزینه کمی برای آرامش واقعی است. همانطور که در ویدیوی تبلیغاتی بالا نشان داده شده است، شکلک به Guardian شما اجازه می دهد تا در نسخه مجازی وان بشکه ای معروف Geralt بایستد و استراحت کند.

رویداد متقاطع Witcher همچنین شامل زره‌هایی با تم ویچر برای هر کلاس، یک وسیله نقلیه با تم Witcher، کشتی و بدنه Ghost و همچنین پایان‌دهنده Flood of Anger می‌شود که همه آن‌ها را می‌توان با ارز ممتاز از Destiny 2 خریداری کرد.

بخوانید  با هکرهای DIY ملاقات کنید که دستگاه های سایبرپانک رویایی خود را ایجاد می کنند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر