معرفی کلاس Sorcerer در تریلر جدید Diablo 4

بازی Diablo 4 در تاریخ 6 ژوئن برای کنسول ها پلی استیشن 5پلی استیشن 4 Xbox سری X | سری ایکس باکس اسبرای Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات

بلیزارد اینترتینمنت به تازگی تریلر جدیدی از بازی Diablo 4 را منتشر کرده است که شامل کلاس جادوگر است.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ آیا نسخه های قبلی را امتحان کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همانطور که در این ویدیوی تقریبا یک دقیقه ای مشاهده کردید، ویدیوی مورد بحث آیتم های مختلفی را به ما نشان می دهد که مخاطبان می توانند هنگام انتخاب کلاس جادوگر از آنها استفاده کنند. کاربران می توانند از عناصر رعد و برق، آتش و یخ که هر کدام دارای طلسم ها و توانایی های متفاوتی هستند برای پیشبرد این افکت استفاده کنند. از سوی دیگر، بلیزارد امروز صبح فاش کرد که آخرین ساخته آنها فقط به بازیکنان نیاز دارد که یک بار قسمت کمپین را تکمیل کنند. این شرکت اعلام کرده است که پس از یک بار انجام کمپین Diablo 4، بازیکنان می توانند در تجربیات بعدی از طریق آن بازی کنند. با این حال، جزئیات خاصی در مورد نحوه عملکرد آن ارائه نشده است.

طی چند هفته گذشته، بلیزارد ویدیوهای مختلفی را منتشر کرده است که کلاس‌های موجود در آخرین نسخه سری Diablo را نشان می‌دهد. این استودیو در روزهای آخر یک ویدیوی کلاس محور است اسنیپ را آزاد کرد. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، تریلر جدیدی از بازی Diablo 4 با تمرکز بر کلاس Sorcerer برای طرفداران این سری منتشر شده است. تریلر منتشر شده پیش نمایش گیم پلی این کلاس را نشان می دهد و طلسم ها و توانایی های مختلف را به نمایش می گذارد. در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید.

بخوانید  اگر دروغ های P به اندازه کافی خونی نیستند، مددرها سلاح ها و زره های خونی را اضافه می کنند