معرفی بازی موبایل Please Touch the Artwork 2 Risen from the Grave

در بازی Please, Touch The Artwork 2، بازیکنان نقش نقاشی را بر عهده می گیرند که از قبر برخاسته است و باید به نقاشی های باشکوه او نگاه کنند و معماهای مختلف را حل کنند.

ویژگی جذاب برخی از بازی های مستقل ساخته شده توسط یک نفر، آزادی کار بر روی طراحی محتوای مورد نظر است. در واقع، این گروه از توسعه دهندگان آنچه را که در ذهن دارند بدون گرفتار شدن در بسیاری از نظرات مختلف پیاده سازی می کنند. این شماره با توجه به خلاقیت خاصی که دارد می تواند بازی را به عنوان یک اثر خاص معرفی کند. در این مقاله از یک گیمر در مورد بازی Please Touch The Artwork 2 که یک بازی تک نفره است صحبت می کنیم توماس واترزوی ما رفته ایم که داستان نقاش معروفی را روایت می کند که از دنیای مردگان برمی گردد.

اولین چالش در لطفاً The Artwork 2 را لمس کنید

بازی موبایل Please Touch The Artwork 2 بازیکنان را در نقش یک نقاشی واقعی و متمایز به نام قرار می دهد جیمز انسور فرض بر این است که او در قرن نوزدهم زندگی می کرد. البته بازی داستان زندگی پس از مرگ این هنرمند بلژیکی را به شکلی تخیلی روایت می کند. در واقع بازی با سکانس بیرون آمدن این نقاش از روی زمین به شکل اسکلتی که در دنیای نقاشی های او وجود دارد آغاز می شود. حالا بازیکنان با ورود به هر یک از تخته ها داستان بازی را دنبال می کنند که با معماها و چالش های مختلف همراه است. سازنده بازی با استفاده از نقاشی های معروف این هنرمند و ایجاد انیمیشن ها و افکت های فراوان بر روی این نقاشی ها حس پویایی را به آنها بخشیده است. به عنوان مثال، در یکی از قسمت های ابتدایی بازی، شما در قلب یک نقاشی به نام «اورمان» هستید که مردی را در حال قایق سواری نشان می دهد و پس از صحبت با او باید تعداد مشخصی از یک آیتم را پیدا کنید. . برای او.

بخوانید  عدم اشاره به هیدئو کوجیما در تیتراژ کالکشن متال گیر

سازنده بازی با استفاده از نقاشی های معروف این هنرمند و ایجاد انیمیشن ها و افکت های فراوان بر روی این نقاشی ها حس پویایی را به آنها بخشیده است.

همچنین در قسمت دیگری از بازی، در تابلویی به نام «ورود مسیح به بروکسل» در شرایطی قرار می گیرید که گروه بزرگی از شخصیت های نقاشی در حال صحبت و حرکت هستند و با ترکیبی از این ها حس عجیبی را به بازیکنان منتقل می کنند. صدای خوب. گیم پلی بازی به صورت نقطه و کلیک است و پازل ها نیز به همین روش حل می شوند. پازل های بازی اشکال مختلفی دارند. برخی از پازل ها با بافتن اشیاء پنهان و برخی دیگر با کشیدن یک شکل هندسی به روشی خاص حل می شوند. در مجموع، Please Touch The Artwork 2 اثری خاص و خلاقانه است که طرفداران این سبک مطمئنا از آن لذت خواهند برد.

بخشی از عاقبت لطفاً The Artwork 2 را لمس کنید

لطفا با توجه به ساختارش، لطفاً The Artwork 2 را لمس کنید باید از نظر بصری برای مخاطب جذاب باشد و در این کار نیز موفق است. هر یک از موقعیت هایی که بازیکنان وارد می شوند تصویری از یک نقاشی بسیار زیبا است که در آن باید به ماجراجویی بروند. همچنین شایان ذکر است که طراحی و نوع گرافیک شخصیت اصلی بازی که کاملاً با محیط های بازی متفاوت است، بازی را از جذابیت خاصی برخوردار کرده است. علاوه بر همه این موارد، موسیقی دلپذیر و آرامش بخش بازی به راحتی مخاطب را به خود جذب می کند و گاهی پیش می آید که بازی را رها کنید و به موسیقی گوش دهید و پنل ها را تماشا کنید.

بخوانید  این عرشه ساز نوبتی، حال و هوای جان ویک نسل قبلی خود را برای شوالیه ها و جادو کنار می گذارد.

Please Touch The Artwork 2 به تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است و می توانید از طریق لینک های زیر این بازی را دانلود کرده و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Please Touch the Artwork 2

تحریریه مجله بازی یک گیمر