این عرشه ساز نوبتی، حال و هوای جان ویک نسل قبلی خود را برای شوالیه ها و جادو کنار می گذارد.

شوالیه‌ها در فضاهای تنگ بیشتر در فضاهای تنگ می‌جنگند. دنباله بر اساس فرمول بازی اول است و چیزهای بیشتری اضافه می کند، اما تا حد زیادی یکسان است. شما هنوز هم در هر نوبت از روی عرشه خود کارت می کشید و مجبورتان می کند که در حین پرواز به این فکر کنید که چه حرکات و توانایی های ویژه ای دارید تا به طور استراتژیک دشمنان زیادی را که در یک عرصه فشرده و مبتنی بر شبکه دور شما جمع شده اند از بین ببرید. اما عاقبت بر جریان پرارزش بازی اول با دوبرابر کردن کنترل خلاقانه عرشه‌تان استوار است و به شما امکان می‌دهد استراتژی‌ای را که می‌خواهید در نبرد پیاده‌سازی کنید، بیشتر سفارشی کنید.

دو بزرگ‌ترین تغییر در شوالیه‌ها در فضاهای تنگ (همانطور که از نامش پیداست) تغییر از تصاویر مدرن فوق جاسوسی به چیزی خارق‌العاده‌تر قرون وسطایی و اجرای یک سیستم حزبی است. بنابراین به جای اینکه به عنوان یک جاسوس انفرادی در یک ماموریت بجنگید، اکنون یک گروه کامل از شوالیه ها، کمانداران، طلسم سازان و دیگر ماجراجویان هستید. شما می توانید حداکثر سه شخصیت را در یک زمان بازی کنید که هر کدام به کارت ها و توانایی های مختلف دسترسی دارند. شما هنوز فقط از یک عرشه استفاده می کنید، اما اکنون باید آن را از مجموعه ای از شخصیت های متعدد بسازید و فرصت های جدیدی برای از بین بردن دشمنان سرسخت با ترکیب ها ایجاد کنید.

شرحی ارائه نشده است

به عنوان مثال، شما می توانید تانک ترین شخصیت خود را برای محافظت از طلسم خود مانور دهید در حالی که او یک توپ آتشین را به سمت گروهی از دشمنان در گوشه پرتاب می کند، و در حالی که آخرین شخصیت شما با یکی از خشن ها در حال تغییر مکان است تا آنها را به گوشه بکشاند تا تیرانداز دشمن به طور تصادفی شلیک کند. گفت بی رحم به جای. هر نوبت نبرد یک سری ملاحظات است زیرا شما سعی می کنید راه خود را به بهترین شکل ممکن تحریک کنید و در عین حال تلاش کنید تا بر اساس آنچه می بینید دشمنان در حال انجام هستند، چرخش دشمنان را تشدید کنید.

بخوانید  پاسخ امروز وردل (شماره 534) - 5 دسامبر 2022

یک داستان آزاد در شوالیه‌ها در فضاهای تنگ وجود دارد که ماجراهای ناگوار شخصیت اصلی شما و متحدانی را که در طول مسیر ملاقات می‌کنند و جذب می‌کنند را دنبال می‌کند. من بازی را به عنوان یک جنگجوی سرسخت شروع کردم، قادر به حرکت در میدان نبرد، سفر و بیهوش کردن دشمنان، مقابله با حملات دشمن، و ضرب و شتم مردم با مشت های او بود. او مرا یاد نقش یک راهب در Dungeons & Dragons انداخت. در ادامه این مقایسه سریع به یک رنجر کماندار برخورد کردم و از او دعوت کردم که به گروه من بپیوندد. مدتی به سفر رفتیم تا اینکه رنجر با مرگ نابهنگام او مواجه شد، یعنی من او را برای همیشه از دست دادم. با این حال، چند مأموریت بعد، یک سازمان در سایه پیشنهاد همکاری با من را داد و پس از پذیرفتن من، یکی از جنگنده های زرهی خود را با شمشیر و سپر به من قرض دادند. ما در یک میخانه توقف کردیم و پول دادیم تا یک طلسم‌ساز روحانی را به خدمت بگیریم که به‌عنوان پشتیبان برای بقیه دمو آمده بود، زیرا توانایی او در انجام یک طلسم شفابخش من را در موارد متعدد نجات داد. من این کارت Heal All را به معنای واقعی کلمه هر بار که آن را می کشیدم بازی می کردم.

شرحی ارائه نشده است

دمو آسان نبود و مطمئناً به نظر می‌رسد شوالیه‌ها در فضاهای تنگ آماده هستند تا شما را کمی سخت‌تر از نسخه قبلی خود تحت فشار قرار دهند و ارزش شخصیت‌ها و دک‌های مربوط به آن‌ها را افزایش دهند تا مصمم‌تر باشید تا همه را در امان نگه دارید. جایگزین کردن شخصیت‌های گمشده به اندازه کافی آسان به نظر می‌رسد – پس از از دست دادن رنجر، به من گفته شد که در نهایت می‌توانم گزینه دیگری را به خدمت بگیرم – اما از دست دادن هر شخصیتی در میانه‌ی یک رویارویی همچنان می‌تواند شرورانه باشد. دمو با یک مبارزه چند مرحله ای به پایان رسید که در آن مجبور شدم یک چالش دشوار را بدون هیچ راهی برای درمان شخصیت هایم یا تغییر چیزها در بین برخوردها پشت سر بگذارم. این وحشیانه بود، به خصوص که جنگنده سپردار در نیمه راه افتاد و من مجبور بودم برای بقیه مأموریت فقط به راهب و روحانیم تکیه کنم.

بخوانید  بازی The Rise of the Ronin درجات سختی متفاوتی دارد

با این حال، من هر ثانیه از آن را دوست داشتم و در نهایت خیلی بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی کرده بودم، بازی کردم. و اگر این نشانه به اندازه کافی قوی از سرگرمی من با بازی نیست، مطمئن نیستم که بدانم چیست.

انتظار می‌رود بازی Knights in Tight Spaces در سال 2024 برای رایانه‌های شخصی عرضه شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر