پاسخ امروز وردل (شماره 534) – 5 دسامبر 2022

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

امروز دوشنبه است و این فقط می تواند یک معنی داشته باشد: ما برای یک هفته دیگر با راهنمای وردل بازگشته ایم. پس از یک تعطیلات آخر هفته طولانی، وقت آن است که کارها را انجام دهیم، و ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم که با درست کردن Wordle این کار را انجام می دهید. پاسخ امروز به گیمرها ضرر می رساند، زیرا مطمئناً این کلمه ای نیست که بسیاری از کاربران به سرعت به آن فکر کنند. اگر هنوز Wordle 5 دسامبر را شروع نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید. با این حال، اگر قبلاً نقطه شروع را پشت سر گذاشته اید و این مقاله را مشاهده کرده اید، ممکن است به کمک نیاز داشته باشید.

اگر آن سرنخ‌ها برای شروع کافی نبود، می‌توانید برای یافتن پاسخ کامل وردل 5 دسامبر به خواندن ادامه دهید. پاسخ کامل … “بیدار” است. من احتمالاً می توانم از یک طرف تعداد دفعاتی را که از “woken” استفاده کرده ام بشمارم. “بیدار” شاید، اما بیدار یک کلمه در واژگان روزمره من نیست. امیدواریم که هر بازیکن بتواند پاسخ را به درستی حدس بزند و به خط خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.

اینجاست که ما می توانیم وارد عمل شویم. در زیر، بازیکنان دو نکته را برای Wordle امروز پیدا خواهند کرد. ما همچنین پاسخ کامل را برای بازیکنانی که ممکن است این نکات را به اندازه کافی مفید ندانند، مشخص کرده‌ایم.

بخوانید  Call of Duty: Advanced Warfare 2 احتمالاً بازی در حال ساخت اسلج‌همر نیست

پاسخ امروز وردل – 5 دسامبر 2022

ما با سرنخ هایی که مستقیماً با پاسخ مرتبط هستند شروع می کنیم، اما آن را فاش نمی کنیم.

  • نکته 1: این کلمه را می توان به عنوان کسی یا چیزی که به سرعت از خواب خارج می شود تعریف کرد. این کلمه معمولاً یک “الف” به ابتدای آن متصل است.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است که هر دو در وسط کلمه قرار دارند. حروف صدادار تکرار نمی شوند. کلمه با “w” شروع می شود.