معرفی بازی موبایل GUNS UP! | جنگ سلاح


بازی GUNS UP پس از چند سال برای اندروید و آیفون منتشر شد و در اختیار کاربران پلتفرم های موبایل قرار گرفت. در ادامه بازی GUNS UP را معرفی می کنیم! با یک گیمر موبایل بروید.

بازی GUNS UP در سال 2015 کار خود را آغاز کرد و قبل از انتشار روی موبایل بر روی پلی استیشن و ویندوز منتشر شد. این بازی استراتژیک آنلاین هم اکنون بر روی تلفن های همراه در دسترس است و قصد دارد جامعه بازیکنان خود را به گوشی ها و تبلت های اندروید و آیفون گسترش دهد. اسلحه بالا! موبایل سعی می کند دقیقاً همان تجربه نسخه کنسولی را در تلفن همراه ارائه دهد و به نوعی تفاوت ها را به حداقل برساند. اما اگر تجربه ای با نسخه ویندوز یا پلی استیشن Guns Up داشته باشید، باز هم تفاوت ها را احساس خواهید کرد، به خصوص در بخش گرافیک.

البته لازم به ذکر است که بازی به تازگی بر روی موبایل منتشر شده است و اصلا بعید نیست که این تفاوت های کوچک در نسخه های بعدی اصلاح شود و حتی شرایط بهتری ایجاد شود. بازی اندروید و آیفون GUNS UP! موبایل در واقع یک بازی استراتژیک آنلاین است که گیم پلی سرگرم کننده و نسبتا متفاوتی نسبت به دیگر عناوین معروف استراتژی موبایل ارائه می دهد. در طول بازی، بازیکن ابتدا باید یک پایگاه نظامی را در اختیار بگیرد و سعی کند علاوه بر ایجاد استحکامات دفاعی، برای حمله به دیگر بازیکنان آماده شود.

بازی اندروید و آیفون GUNS Up Mobile

اسلحه بالا! در قسمت حمله سایر پایگاه ها، موبایل از بازیکن می خواهد تا سربازان را انتخاب کرده و به میدان نبرد ببرد. پس از انتخاب نیروها و شروع بازی، بازیکن می تواند نیروهای خود را از ماشینی که به سمت پایگاه حریف در حرکت است، پیاده کند. همچنین نیروها باید بر اساس شرایط دفاعی پایگاه دشمن انتخاب شده و استراتژی مناسبی برای حمله در نظر گرفته شود. از طرفی شرایط در زمینه دفاع بیس طبیعتا با روش حمله متفاوت است و چالش های متفاوتی را برای بازیکن به همراه دارد.

بخوانید  پوستر New Dune: Part Two طرفداران را برای جنگ آماده می کند

استودیوی توسعه سعی کرد تا حد امکان همان تجربه را از نسخه کنسول به موبایل بیاورد

در بخش دفاع، بازیکن می تواند با چیدمان صحیح تجهیزات خود تا حدی از پیشروی دشمنان جلوگیری کند. با این حال، در شروع بازی، تجهیزات متنوعی برای انتخاب وجود ندارد و نمی توان تغییر قابل توجهی در دفاع ایجاد کرد. اما این شرایط به مرور زمان و با کسب منابع بیشتر تکامل یافته و ابزارهای بیشتری در اختیار بازیکن قرار می گیرد. به گونه ای که حتی جایگزینی یک نیروی ساده نیز می تواند در روند مبارزه موثر باشد.

بازی اندروید و آیفون GUNS Up Mobile

بازی موبایل GUNS UP تنوع زیادی در زمینه سربازی ارائه می دهد و مدل های مختلفی را در دسترس قرار می دهد. علاوه بر این، همه افراد و تجهیزات را می توان ارتقا داد و قدرت و استقامت آنها را افزایش داد. بنابراین باید گفت که خریدهای درون برنامه ای می تواند تاثیر بسزایی در نتایج مسابقات داشته باشد و سرعت پیشرفت بازیکنان را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اسلحه بالا! موبایل از نظر گرافیکی در موقعیت خوبی قرار دارد و تجربه ای روان و بهینه را ارائه می دهد.

البته همانطور که قبلا گفته شد زمان زیادی از عرضه بازی نگذشته است و این احتمال وجود دارد که در آپدیت های بعدی با افکت کاملتر و باکیفیت تری مواجه شویم. در نهایت اگر به بازی های استراتژیک آنلاین علاقه دارید، GUNS UP! موبایل یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین عناوینی است که می توانید در موبایل تجربه کنید. اسلحه هایت را بلند کن! موبایل به صورت رایگان در فروشگاه Play و App Store در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر