اولین تریلر Despicable Me 4 بازگشت گرو و مینیون ها را نشان می دهد


تصاویر جهانی و سرگرمی نورپردازی طرفداران با انتشار اولین تریلر بازی Despicable Me 4 که در آن شاهد بازگشت Gru and the henchmen هستیم، شگفت زده شدند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر بازی Despicable Me 4 منتشر شد. پس از هفت سال، گرو و مینیون ها در شرف بازگشت با یک ماجراجویی جدید هستند و گرو دیگر یک ابرشرور نیست، بلکه یک ضدقهرمان است. یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اینترتینمنت اولین تریلر بازی Despicable Me 4 را منتشر کردند که در آن گرو در حال داشتن یک نوزاد و ظاهراً زندگی خوبی با خانواده اش دیده می شود.

در ادامه ماموریت جدید Gru را می بینیم که او به همراه خانواده و مینیون هایش یک ماموریت را انجام می دهند و در طول تریلر شاهد صحنه های خنده دار زیادی هستیم. در این قسمت گرو باید با ماکسیم لو مال و والنتینا روبرو شود. علاوه بر این، در طول تریلر شاهد پخش آهنگ Sweet Child O' Mine از Guns N' Roses هستیم و می توانید اولین تریلر Despicable Me 4 را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

همچنین فهرست صداپیشگان قسمت چهارم انیمیشن Despicable Me اعلام شد که بر اساس آن استیو کارل در نقش گرو، کریستن ویگ، پیر کافین، میراندا کاسگروو، دانا گیر، مدیسون پولان، استیو کوگان، ویل فرل، سوفیا ورگارا، جوی کینگ، استیون کلبر و کلویی فاینمن از جمله صداپیشگان Despicable Me 4 هستند. کریس رنوکارگردان دو قسمت اول Despicable Me و کارگردان دو قسمت The Secret Life of Pets با وظیفه کارگردانی قسمت چهارم Despicable Me پاتریک دلاژ مسئول است

بخوانید  همه The Legend Of Zelda amiibo و کجا آنها را بخریم

مایک وایتنویسنده آثاری چون فیلم مدرسه راک، فیلم ایوان یگانه، فیلم Pitch Perfect 3، انیمیشن The Emoji Movie و سریال The White Lotus، وظیفه نگارش فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده گرفت. انیمیشن Despicable Me 4. انیمیشن Despicable Me از سال 2010 شروع شد و تاکنون سه قسمت انیمیشن Despicable Me و دو قسمت انیمیشن Minions بر اساس این مجموعه تولید و منتشر شده است و این 5 انیمیشن بیش از 4.6 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است. .

انیمیشن Despicable Me 4 برای اکران در تاریخ 3 جولای 2024 (13 جولای 1403) برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر