معرفی انیمیشن جدید پوکمون استاپ موشن برای نتفلیکس با انتشار تریلر

در آخر اخبار سینما و تلویزیونانیمیشن جدید دنیای پوکمون معرفی شد. نتفلیکس تریلر انیمیشن Pokemon Concierge را بر اساس سریال محبوب پوکمون و محصول استودیو Dwarf منتشر کرده است. این انیمیشن به معنای مجموعه ای از انیمیشن های استاپ موشن است. در زیر می توانید تریلر معرفی انیمیشن Pokemon Concierge را ببینید که تصاویر زیادی ندارد اما حال و هوای سرگرم کننده خود را به نمایش می گذارد:

در دنیای خارج از تلویزیون، دنباله فیلم کارآگاه پیکاچو در دست ساخت است، پس از مدت ها عدم اطلاع و احتمال تعطیلی تولید، چندی پیش اعلام شد که فیلم کارآگاه پیکاچو همچنان در مراحل تولید است. اما وضعیت و آینده آن فیلم هنوز نامشخص است.

پوستر انیمیشن Pokemon Concierge Netflix

تیم سازنده پوکمون تریلری از انیمیشن استاپ موشن پوکمون منتشر کرده است که در نتفلیکس پخش خواهد شد.

استودیوی فرانسوی Dwarf Studio بیشتر به خاطر ساخت هیولاها در محل کار برای دیزنی پلاس و My Dad the Bounty Hunter برای نتفلیکس شناخته شده است. نتفلیکس در حال حاضر میزبان چندین سریال انیمه بر اساس سری پوکمون است، از جمله Pokemon Journeys: The Series و Pokemon The Series: Indigo League.

مینیونگ کیم، مدیر APAC نتفلیکس، گفت که Pokemon Concierge داستان جدیدی را دنبال می‌کند که در جهان Pokemon اتفاق می‌افتد که دنیای سریال را با انیمیشن‌های استاپ موشن گسترش می‌دهد. وقایع این مجموعه انیمه در Pokemon Resort اتفاق می افتد که خود پوکمون ها به دیدار مهمانان می روند. همچنین می‌توانید تریلر و پوستر معرفی Psyduck را در انیمیشن Pokemon Concierge ببینید.

بخوانید  زمان عرضه و قیمت کنسول دستی Razer Edge مشخص شد

دانلود از آپارات