زمان عرضه و قیمت کنسول دستی Razer Edge مشخص شد

کنسول قابل حمل Razer Edge که برای بازی های ابری طراحی شده است، در دو مدل Wi-Fi و 5G عرضه خواهد شد.

Razer تاریخ عرضه Razer Edge، کنسول بازی قابل حمل و ابری خود را اعلام کرده است. این کنسول دارای تراشه اسنپدراگون است G3x Gen 1 است، در تاریخ 6 بهمن (26 ژانویه) منتشر خواهد شد. نسخه وای فای این کنسول 400 دلار قیمت دارد و قیمت نسخه 5G اختصاصی Verizon به 600 دلار می رسد. در صورت خرید خط سیم کارت از Verizon، قیمت کنسول به 360 دلار کاهش می یابد و در صورت خرید همزمان تلفن همراه 5G، قیمت این کنسول قابل حمل به 180 دلار می رسد.

Razer Edge از باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و دارای بازخورد لمسی HyperSense است. یک جفت میکروفون دیجیتال، یک جک 3.5 میلی متری هدفون و یک بلندگوی دو طرفه با صدای تطبیقی ​​Verizon، قابلیت های صوتی دستگاه را به کاربر ارائه می دهد. در بخش اتصال، این دستگاه از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند، و اگر می خواهید یک تجربه استریم در حال حرکت را داشته باشید، بدانید که پهنای باند Verizon 5G Ultra نیز دارد.

Razer Edge در واقع یک تبلت اندرویدی است که در دسته موبایل Razer Kishi V2 Pro قرار دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رفرش ریت 144 هرتز و رزولوشن 2400 در 1080 می باشد.رم دستگاه 8 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است که قادر است نرم افزارها و بازی های اندروید را به صورت آفلاین اجرا کند.

بخوانید  نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول بازی در ایالات متحده در سال 2022 با فروش واحد بود.

لانچرهای Epic Store، Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce Now از پیش روی دستگاه نصب شده اند. لازم به ذکر است که پشتیبانی از Google Stadia، دیگر پلتفرم استریم بازی به زودی به پایان می رسد.