مستند Hottest August نگاهی متفاوت به معضل تغییرات آب و هوایی به شما ارائه می دهد

گرمترین آگوست مستندی تامل برانگیز درباره تغییرات آب و هوایی و تاثیر مستقیم و غیرمستقیم آن بر زندگی انسان به کارگردانی برت استوری است. این مستندساز با نیویورکی‌هایی در سنین و پیشینه‌های مختلف مصاحبه می‌کند و به دنبال دیدگاه مشترکی درباره نگرانی‌های آنها درباره آینده است.

مستند بلند The Hottest August که در سال 2019 منتشر شد، دیدگاه منحصر به فردی از تغییرات آب و هوا را به بینندگان ارائه می دهد و می تواند به عنوان پرتره ای از اضطراب جمعی پنهان دیده شود. در مستند “گرم ترین مرداد” داستان برت او به جای اتخاذ رویکرد سنتی، مانند یک انسان شناس عمل می کند که گویی از آینده آمده است. داستان برتکارگردان این مستند با نیویورکی‌هایی در سنین و پیشینه‌های مختلف مصاحبه می‌کند و به دنبال دیدگاه مشترکی درباره ترس‌های آنها از آینده است. این فیلم در آگوست 2017 در شهر نیویورک فیلمبرداری شد، از جمله قسمت هایی خارج از شهر.

یک ایده داستان برت برای روایت داستان مستند «گرم‌ترین مرداد»، قرار بود به‌طور غیرمستقیم حال و هوای آن لحظه خاص را به تصویر بکشد که مردم با بودن و اتحاد با مردم عادی با تغییرات شدید آب و هوایی مواجه شدند. کارگردان به سادگی و بی پروا از مردم عادی دغدغه هایشان را در این زمینه می پرسد. افرادی که از این وضعیت خسته شده اند. پاسخ هایی که او دریافت کرد جالب و متنوع بود و به ندرت کسی به تغییرات آب و هوایی اشاره کرد. این ناآگاهی حکایت از اولویت های جمعی خاص، متفاوت، محدود و تحریف شده ما انسان ها دارد.

تصویری از مستند برت استوری The Hottest August

در مستند می بینیم که کارگردان به جای بمباران بینندگان با آمار و سناریوهای غم انگیز، موضوعی قدیمی و البته بسیار مهم را بازگو می کند. در واقعیت داستان برت او با ساخت فیلم مستند «گرم‌ترین مرداد»، بحران را از پرده‌های ما دور می‌کند و با نشان دادن نگرش‌ها و رفتارهای مصاحبه‌شوندگانش، دریچه جدیدی از بحران قرن گذشته به روی مردم می‌گشاید. این مستند آنچه را که او داستان «عالی انسانی» می‌نامد برجسته می‌کند. همانطور که “امتیاز سفید” یا “امتیاز مردانه” وجود دارد، انسان ها نیز منابع فراوانی دارند، آنها را نابود می کنند و سیاره را تغییر شکل می دهند. علیرغم تأثیر قابل توجه و قابل اندازه گیری ما انسان ها بر شرایط آب و هوایی جهانی، ما اغلب بر مسائل دیگری متمرکز هستیم و آخرین چیزی که به آن فکر می کنیم خانه اصلی و ابدی ماست.

بخوانید  All I Can Think About Is The Like A Dragon: Infinite Wealth Demo

در مستند Hottest August رویکرد نامتعارف به داستان گویی مخاطب را وادار می کند که متفاوت فکر کند. کارگردان به طور مستقیم به موضوع تغییر اقلیم اشاره نمی کند، بلکه مشکلات را در شکل طبیعی خود به تصویر می کشد و برجسته می کند. او با نزدیک شدن به نیویورکی ها در این ماه گرم سال، هیجان ماه اوت را به تصویر می کشد و در عین حال آگاهی ما از شرایط و اضطراب جمعی پنهان را آشکار می کند. به طور خلاصه، مستند «گرم‌ترین آگوست» بینندگان را دعوت می‌کند تا به وجود خود در سیاره زمین به شکلی کاملاً جدید نگاه کنند و ما را به نقش خود در شکل‌دهی آینده این سیاره بیاندیشند.

در آگوست 2017، داستان برتنظرات در مورد آینده دولت نتیجه یک سمفونی شهری درجه یک با ظاهری بدیع و کمیاب برای یک شهر بزرگ و معروف است. مستندی که ابعاد هولناک اثرات تغییرات شدید آب و هوا را نیز به نمایش می گذارد و همچنین به موضوعاتی مانند نابرابری اجتماعی و اقتصادی و گفتمان غیرمتمدنانه کنونی ما از طریق احساسات جمعی ساخته شده از اضطراب می پردازد. این مستند به نوعی مهر تاییدی بر زندگی هولناک ماست.

کودکان در دریا در فصل گرم مرداد در مستند داغترین مرداد

مستند Hottest August مجموعه ای از صدای افراد بدبخت است که هر کدام نمایانگر نمای منحصر به فردی از جهان است. این مستند ماهیت شهری را به تصویر می‌کشد که روایت خود را از طریق نابرابری، تقسیم‌بندی‌ها و شبح شوم تغییرات اقلیمی پیش می‌برد. مستندی که داستان آن به دوره‌ای از زندگی نیویورکی‌هایی می‌پردازد که عمدتاً از طبقه کارگر ساکن مناطق حاشیه‌ای هستند و دغدغه‌ها و آرزوهایشان با یکدیگر بسیار متفاوت است. ما همچنین با قربانیان طوفان سندی مصاحبه می کنیم که هنوز در انتظار ثبات در زندگی خود هستند و از سوی دیگر اقتصاددانان ثروتمندی را می بینیم که به دنبال دغدغه های خود هستند و البته خانواده های مستضعفانی که با سختی های شدید روبرو هستند. چالش های اقتصادی که با آن مواجه است

بخوانید  بازیگر سریال Godless پس از 28 سال به این فیلم پیوست

مصاحبه شوندگان با آمیزه ای از کنایه و ناامیدی به سوالات پاسخ دادند داستان برت آنها در مورد آینده تعامل دارند. علیرغم واقعیت تغییرات شدید آب و هوا و تجاوزات سرمایه داری به حقوق بسیاری از مردم، نگرانی اصلی بسیاری از مصاحبه شوندگان حول محور اهداف شغلی یا گاهی اوقات آرزوهای غیرممکن مالی است. در حالی که روایت مستند داستان برت (با صدا کلر کولتر) می تواند ترکیبی از نوشته های او با من باشد کارل مارکس، زادی اسمیت و آنی دیلارد او در نظر گرفت، اما مضامین فیلم همچنان مبارزه انسان ها با زندگی روزمره شان است و به موضوع پنهان و ناگفته ناکامی جمعی ما در مواجهه با چالش های پیش رو می پردازد.

درک هوارد او مستند داغترین آگوست را فیلمبرداری کرد و صحنه هایی که او گرفت حسی ماورایی دارد و مردم در پس زمینه ساختمان ها و سواحل آنقدر بی اهمیت و کوچک به نظر می رسند. فریم هایی شامل واحدهای تهویه مطبوع، تلویزیون های صفحه تخت که همیشه روشن هستند و فیلم های نمایش داده شده بر روی دیوارهای سفید فضایی وهم انگیز را ایجاد می کنند. صحنه های به تصویر کشیده شده، به جز نگاه های اجمالی گاه به گاه از پارک ها، واگن های مترو و یک مهمانی با مضمون دهه 1920، عمدتاً خالی از سکنه یا کم جمعیت هستند که نشان دهنده اصالت محله های نیویورک است. مستند Hottest August صداهای ناراضی را مانند یک موزاییک رنگارنگ گرد هم می آورد، با یک هدف: استفاده از قدرت جمعی برای ایجاد تغییر.

بخوانید  بیمه اصلاحی بازگشت بازی Quantum Break به سرویس Gamepass

برت استوری، کارگردان مستند The Hottest August

داستان برتاو یک فیلمساز، نویسنده و جغرافیدان کانادایی است که مستندهایی درباره مسائل اجتماعی و سیاسی می سازد. او بیشتر دو فیلم مستند ساخته است زندان در دوازده منظره و آگوست گرم ترین استاین فیلم که در سال 2019 تولید شده است، به ترتیب تاثیر سیستم زندان و تغییرات آب و هوایی را بر جامعه آمریکا بررسی می کند. او همچنین استادیار دانشکده هنرهای تجسمی در دانشگاه رایرسون در تورنتو، کانادا است.. داغ ترین مستند مرداد داستان برت، مستندی است که حالات و گفتگوهای نیویورکی ها را در طول یک ماه در سال 2017 و نحوه مواجهه این افراد با چالش ها و عدم قطعیت های موضوع جهانی تغییرات آب و هوایی، نابرابری اقتصادی و البته ناآرامی های اجتماعی را به تصویر می کشد.

او همچنین در سال ۱۳۹۶ یک مستند کوتاه با عنوان ساخت CamperForce این تولید داستان آمریکایی های مسن تری را دنبال می کند که به عنوان کارمند فصلی در برنامه کار می کنند CamperForce آمازون کار می کند، که برنامه ای است که ساکنان RV آنها برای کار در انبارهای آمازون در طول تعطیلات و چیزی که به نظر یک فیلم عالی به نظر می رسد استخدام می شوند سرزمین عشایر، این مستند واقعیت های سخت و هزینه های پنهان اقتصاد آمریکا را به نمایش می گذارد. داستان برت فیلم مستند 2010 سرزمین سرنوشت برو بیرون (سرزمین سرنوشت)؛ مستندی تخیلی زندگی و مبارزات ساکنان سارنیا، انتاریو، یک شهر پتروشیمی که ساکنان آن از آلودگی، مشکلات بهداشتی و زوال اقتصادی رنج می برند. این مستند هزینه های انسانی و زیست محیطی سرمایه داری صنعتی و جهانی شدن را نشان می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر