پتی جنکینز می گوید جنگ ستارگان: اسکادران سرکش بازگشته است

درست مانند امپراتور پالپاتین، فیلم جنگ ستارگان: اسکادران سرکش ممکن است به هر حال نمرده باشد. این به این دلیل است که پتی جنکینز، کارگردان زن شگفت‌انگیز، گفت که برای کار بر روی فیلمنامه فیلم بازگشته است.

همانطور که توسط Collider مشاهده شد، جنکینز – که همچنین نویسنده و کارگردان Wonder Woman 1984 بود – در پادکست Talking Pictures گفت که با Lucasfilm برای Star Wars: Rogue Squadron قرارداد دارد. با اتفاق نیفتادن Wonder Woman 3، کارگردان می گوید که او به کهکشانی بسیار دور بازگشته است.

“وقتی (Wonder Woman 3) رفت، لوکاس فیلم و من گفتیم: “اوه، ما باید این معامله را تمام کنیم.” جنکینز گفت: ما همزمان با وقوع اعتصاب به توافق رسیدیم. “بنابراین اکنون من یک پیش نویس از جنگ ستارگان را مدیونم، و بنابراین ما خواهیم دید که در آنجا چه اتفاقی می افتد. می دانید، چه کسی می داند؟”

جنکینز می‌داند که سه فیلم دیگر از جنگ ستارگان در دست توسعه هستند، از جمله The Mandalorian & Grogu که برای اولین بار در سال 2026 اکران می‌شوند. با این حال، کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم گفته است که اسکادران سرکش می‌تواند به شکل یا شکلی بازگردد. سال پیش. کندی اشاره کرد که این پروژه می تواند یک فیلم یا احتمالاً یک سریال برای دیزنی پلاس باشد.

Star Wars: Rogue Squadron در دسامبر 2020 اعلام شد، اما طبق گزارش‌ها، پروژه در مارس 2023 در کنار فیلمی از کوین فایگی، رئیس مارول، کنار گذاشته شد.

نام Rogue Squadron شاید بیشتر به عنوان سه گانه ای از بازی های ویدیویی منتشر شده از سال 1998 تا 2003 توسط توسعه دهنده Factor 5 شناخته شود. حتی صحبت هایی در مورد آوردن سری مبارزات فضایی به کنسول های مدرن در سال 2022 وجود داشت.

بخوانید  انتشار بازی Maquette در زمستان امسال برای ایکس باکس و نینتندو سوییچ

تحریریه مجله بازی یک گیمر