مدیر عامل سابق اکتیویژن بلیزارد علاقه مند به خرید TikTok است

مدیر عامل سابق اکتیویژن بلیزارد، بابی کوتیک، ظاهراً TikTok را خریداری می کند او فکر می کند و این ایده را با مردم مطرح کرده است.

این اخیرا گزارش شده است بابی کوتیکمدیر عامل سابق اکتیویژن بلیزارد علاقه مند به خرید TikTok است. در میان نگرانی‌های امنیت ملی، قانون‌گذاران آمریکایی لایحه‌ای را پیشنهاد کرده‌اند که شرکت فناوری چینی ByteDance را می‌سازد. آن را مجبور می کند تا برنامه اشتراک گذاری ویدیوی محبوب خود را ظرف 6 ماه بفروشد، در غیر این صورت TikTok با ممنوعیت محلی مواجه خواهد شد.

به گزارش وال استریت ژورنال، بابی کوتیک علاقه مند به خرید TikTok از او است چینگ ییمینگمدیرعامل Bytedance اعلام کرد. بر اساس گزارش ها، ارزش این معامله به صدها میلیارد دلار خواهد رسید. گزارش ها این را در کنفرانس رسانه های مالی آلن و شرکت می گویند هفته گذشته، کوتیک ایده مشارکت برای خرید TikTok را به گروهی که او را شامل می‌شد، مطرح کرد. سام آلتمن، مدیر عامل همچنین برای هوش مصنوعی باز خواهد بود. به گفته Kotik، TikTok می تواند برای آموزش مدل های هوش مصنوعی استفاده شود.

بر اساس گزارش رسانه رویترز، مجلس نمایندگان آمریکا این هفته در مورد لایحه پیشنهادی برای سرکوب TikTok رای‌گیری خواهد کرد. TikTok هفته گذشته در این زمینه اعلام کرد: «این قانون یک نتیجه از پیش تعیین شده دارد: ممنوعیت کامل TikTok در ایالات متحده. دولت در تلاش است تا حقوق 170 میلیون آمریکایی برای آزادی بیان را نقض کند. این به میلیون‌ها کسب‌وکار آسیب می‌زند، هنرمندان را از دسترسی به مخاطبان محروم می‌کند، و معیشت تولیدکنندگان بی‌شماری محتوا را در سراسر کشور از بین می‌برد.»

بخوانید  بررسی بازی EA Sports WRC | رالی به سبک EA

بابی کوتیک از سال 1991 تا 2007 مدیرعامل اکتیویژن بود، سپس پس از ادغام این شرکت و ویوندی گیمز، اکتیویژن بلیزارد ایجاد شد و بابی کوتیک مدیرعامل آن شد. در طول تصدی خود در اکتیویژن بلیزارد، کوتیک به آن کمک کرد تا به جایگاه بالاتری دست یابد و عملکرد مالی برجسته ای را به دست آورد. با این حال، شهرت او در سال های اخیر پس از جنجال ها و رسوایی ها به شدت آسیب دیده است. او پس از اینکه مایکروسافت خرید 69 میلیارد دلاری Activision Blizzard را انجام داد، شرکت را ترک کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر