تریلر جدید The Finals محتوا و تاریخ شروع فصل 2 را فاش می کند

استودیو Embark محتوای فصل دوم The Finals را با پخش یک تریلر جذاب و تعیین تاریخ شروع آن به نمایش گذاشت.

طرفداران بازی تیراندازی چند نفره استودیو Embark می توانند به زودی فصل دوم را شروع کنند. طبق آخرین تریلر منتشر شده توسط استودیوی سازنده، فصل 2 فینال در تاریخ 24 اسفند 1402 (14 مارس 2024) برای تمامی پلتفرم ها آغاز خواهد شد.

استودیو Embark در بیانیه رسمی خود در مورد شروع فصل جدید خاطرنشان کرد: “گروه هک خطرناک CNS به سریال نفوذ کرده است اما نمایش باید ادامه یابد. فصل 2 شامل محتوای کاملاً جدید از جمله نقشه ها، ابزارها، ابزارها و سلاح ها خواهد بود. این فصل همچنین چالش های هفتگی با جوایز ویژه، لیگ اصلاح شده، مسابقات ویژه و موارد دیگر را برای طرفداران به ارمغان می آورد.

فصل 2 فینال ابزارهای جدیدی را اضافه می کند. به عنوان مثال، Gateway برای ایجاد یک پورتال معمولی، Data Reshaper برای تغییر عناصر محیط اطراف، Dematerialize برای تسهیل عبور و اجتناب از موانع در کنار Anti-Gravity Cube برای دستکاری جاذبه و پرتاب اشیا، ایستگاه های پول و سایر بازیکنان در بازی. آسمان استفاده شده

علاوه بر این، توسعه دهندگان در حال اضافه کردن یک حالت جدید پنج به پنج به نام Power Shift و همچنین یک نقشه کاملا جدید به بازی هستند. بازی The Finals هم اکنون به صورت رایگان برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس است Xbox Series S موجود است.

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  توافق سونی با مایکروسافت برای ادامه انتشار سری Call of Duty در پلی استیشن