مت بوتی: ما هنوز The Outer Worlds 2 را در پلی استیشن انتخاب نکرده ایم

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) اوایل ماه جاری تصمیم خود را برای جلوگیری از تصاحب Activision Blizzard توسط مایکروسافت صادر کرد و هر دو طرف در حال حاضر در دادگاه در تلاش برای رسیدن به هدف خود هستند. در ادامه این روند، از مت بوتی، رئیس استودیوی بازی‌های ایکس باکس، در مورد نسخه‌های پلی‌استیشن بازی‌های Deathloop، The Outer Worlds و Ghostwire: Tokyo سوال شد.

دنباله The Outer Worlds در E3 2021 برای PC و Xbox Series X Xbox Series S اعلام شده است و از آن زمان تاکنون جزئیات جدیدی منتشر نشده است. در حالی که بیانیه اخیر مت بوتی انتشار این دنباله روی پلی استیشن را تایید نمی کند، ممکن است مدتی پس از پلتفرم های اعلام شده بر روی کنسول نسل نهم سونی عرضه شود. با در نظر گرفتن تصاحب Bethesda توسط مایکروسافت در سال 2020 و گزارش‌هایی مبنی بر آغاز توسعه بازی The Outer Worlds 2 در سال 2019، امکان برنامه‌ریزی برای انتشار PlayStation آن دور از دسترس نیست.

به گفته مت بوتی، رئیس استودیو ایکس باکس، مایکروسافت تصمیمی برای انتشار The Outer Worlds 2 روی پلی استیشن نداشته است.

مت بوتی در پاسخ به این سوال گفت که Bethesda قبل از خرید توسط مایکروسافت، قراردادی با سونی برای توزیع انحصاری دو بازی Deathloop و Ghostwire: Tokyo داشته و به آن متعهد بوده است. بوتی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال انتشار The Outer Worlds 2 به صورت انحصاری برای ایکس باکس و رایانه شخصی، گفت که مایکروسافت هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته است. او اشاره کرد که این شرکت مایل است از مخاطبان برای فرنچایزهای خود در سایر پلتفرم‌ها پشتیبانی کند، مشابه آنچه در بازی‌های Minecraft و The Elder Scrolls Online دیده می‌شود.

بخوانید  بنا بر گزارش‌ها، توسعه‌دهندگان پس از ترک شرکت، درخواست کردند که نام‌ها از بازی درمانی حذف شوند
تحریریه مجله بازی یک گیمر