امکان لغو رویداد E3 در سال های 2024 و 2025


طبق اعلام سازمان گردشگری لس آنجلس، برگزاری رویداد E3 در سال های 2024 و 2025 لغو شده است.

بر اساس گزارش اداره گردشگری شهر لس آنجلس که روز چهارشنبه منتشر شد، با توجه به بحث و برنامه ریزی انجام شده در جلسات مختلف، برگزاری رویداد E3 در دو سال آینده در دستور کار قرار ندارد. بنابراین بازیکنان در سال های 2024 و 2025 این رویداد را نخواهند دید.

طرفداران بازی های ویدیویی انتظار داشتند رویداد E3 به صورت حضوری در ماه جاری پس از چهار سال غیبت برگزار شود، اما سرانجام خبر لغو آن به طور رسمی در ماه مارس منتشر شد. در آن زمان، ReedPop، برگزارکننده رویداد E3، در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جمع‌آوری مواد مورد نیاز برای برگزاری رویداد به‌گونه‌ای که گستره، قدرت و تأثیر صنعت بازی را نشان دهد، شکست خورده است.

پس از انتشار این گزارش توسط دفتر گردشگری در لس آنجلس، گروه ESA، مالک امتیاز E3 در بیانیه‌ای مطبوعاتی توضیح داد که تصمیم نهایی در مورد برگزاری این رویداد در سال آینده گرفته نشده است. این گروه در حال حاضر در مورد برگزاری E3 در سال آینده و بعد از آن صحبت می کنند و احساس می کنند هنوز برنامه نهایی مشخص نیست.

به نظر می رسد گروه ESA برنامه های مختلفی برای احیای احتمالی E3 دارد که یکی از آنها می تواند برگزاری این رویداد در خارج از لس آنجلس باشد. با این حال، E3 دو دهه است که در این شهر برگزار می شود و به نظر می رسد برگزاری آن در مکانی دیگر امیدوارکننده نیست. در غیاب E3، بسیاری از رویدادهای کوچکتر امسال در لس آنجلس رخ داده است، از جمله Xbox Showcase، Ubisoft Forward و Summer Gamefest.

بخوانید  مبارزه کاپیتان مارول و کامالا خان در اولین ویدیو فیلم The Marvels

جف کیلی، سازمان دهنده Summer GameFest، در پاسخ به ادعاهای ماه گذشته مبنی بر اینکه رقابت با Summer Gamefest تا حد زیادی باعث لغو E3 شده است، گفت که تیم مدیریت و برنامه های آنها E3 را از بین برده است. او تصمیم گرفت در سال 2020 به دلیل ناراحتی این عوامل از اتیری جدا شود.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر