متاکریتیک لیست بدترین بازی های سال 2023 را منتشر کرد


متاکریتیک 10 بدترین بازی سال را معرفی کرده است 2023 بر اساس نمره دریافتی منتشر شد.

متاکریتیک، سایتی که بررسی بازی های ویدیویی و سایر رسانه ها را جمع آوری می کند، 10 بدترین بازی سال را فهرست می کند. 2023 از نظر متا امتیاز دریافتی، بر روی تمامی پلتفرم ها منتشر شد. البته بازی هایی با کمتر از هفت نقد در این لیست قرار ندارند. علاوه بر این، هر بازی فقط یک بار در لیست گنجانده شده است. بنابراین اگر یک بازی در چندین پلتفرم نمرات ضعیفی دریافت کرد، تنها کمترین امتیاز ذکر می شود.

رهبر این لیست بازی ارباب حلقه ها: گولوم است. یک بازی اکشن و ماجراجویی فانتزی که توسط Daedalic Entertainment توسعه یافته و با همکاری نیکون منتشر شده است. بازی همزمان با رویدادهای Fellowship of the Ring اتفاق می افتد و دارای داستان جدیدی است که در آن بازیکنان باید به دنبال “One Ring” باشند. اندکی پس از انتشار این بازی، استودیو دیدالیک اعلام کرد که مراحل ساخت تمامی پروژه های داخلی خود را به پایان رسانده است.

Crime Boss: Rockay City یکی دیگر از بازی های قابل توجه در لیست بدترین بازی های متاکریتیک در سال 2023 است. این بازی تیراندازی اول شخص مشترک در فلوریدا دهه 90 می گذرد. ​​فلش بک 2، دنباله بازی علمی تخیلی فلش بک از سال 1992 نیز در این لیست قرار دارد. .

بدترین بازی های متاکریتیک 2023

  1. ارباب حلقه ها: گولوم – 34
  2. فلاش بک 2 – 35
  3. حادثه گریهیل – 38
  4. خطای کوانتومی – 40
  5. عهد: فرمان عالی انسان – 41
  6. رئیس جنایتکار: راکی ​​سیتی – 43
  7. Hellboy: The Web of the Wyrd – 47
  8. باندهای شروود – 48
  9. حلقه 8: تابستان خدایان – 49
  10. Gargoyles Remastered – 49
بخوانید  پیش‌سفارش‌های قدیمی هاگوارتز در حال حاضر تخفیف دارند

در لیست متاکریتیک از بدترین آثار سال گذشته، بازی استودیو Postal 4: No Regrets Running with Scissors در رتبه اول، بازی CrossFireX از Smilegate و Remedy Studios در رتبه دوم و بازی Babylon's Fall از استودیو Platinum Games و Square Enix در رتبه سوم قرار گرفتند. در فهرست بهترین ناشران سال 2022، شرکت سرگرمی تعاملی سونی در صدر فهرست قرار گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر