مارک روفالو در فیلم Crime 101 به کریس همسورث پیوست

مارک روفالو ستاره انتقام جویان در حال مذاکره برای بازی در فیلم اقتباسی Crime 101 است.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم مارک روفالو، بازیگر فیلم Avengers در حال مذاکره برای پیوستن است کریس همزوورث او در اقتباس سینمایی از رمان جنایت 101 نوشت دون وینسلو او هست. بارت لیتونکارگردان حیوانات آمریکایی کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. بارت لیتون در نگارش فیلمنامه این فیلم مشارکت داشته است پیتر استراننویسنده “آدم برفی” نوشت: “.

در خلاصه داستان اقتباسی سینمایی از رمان جنایت 101 می خوانیم: «این یک داستان جنایی عالی در سبک فیلم گرما به کارگردانی… مایکل مان او هست. مجموعه‌ای از سرقت‌های جواهرات معروف در امتداد سواحل اقیانوس آرام در حال وقوع است و پلیس این سرقت‌ها را به باندهای کلمبیایی مرتبط می‌کند. با این حال، کارآگاه Lou Lubesnick نظر دیگری دارد و تمرکز خود را بر دستگیری مجرم دیگری دارد که به دنبال نتیجه نهایی است.

در گذشته به این موضوع اشاره شده است پدرو پاسکالبازیگر The Last of Us به همراه کریس همسورث در این فیلم حضور خواهد داشت اما به نظر می رسد مذاکرات با این بازیگر به پایان نرسیده است. اریک فلنر، تیم بیوان، شین سالرنوبارت لیتون، کریس همسورث، دیمیتری دوگانیس و بن گریسون آنها به عنوان تهیه کننده Crime 101 خدمت می کنند. این فیلم Metro-Goldwyn-Mayer قرار است در زمان نامعلومی در سال 2025 اکران شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  برخی از اولین بازی‌های Yu-Gi-Oh برای PC و Switch عرضه می‌شوند