فروش ثابت روستای رزیدنت اویل ادامه دارد

Capcom با به روز رسانی لیست عناوین Platinum خود، اعداد فروش جدیدی را برای بازی های Resident Evil منتشر کرد.

سری بازی های Resident Evi همچنان یک ماشین پولساز برای کپکام است. این ناشر ژاپنی اخیراً فهرست «Platinum Works» خود را به‌روزرسانی کرده و آمار جدیدی از فروش بازی‌های خود تا 12 آوریل 1403 (31 مارس 2024) منتشر کرده است. عناوین پلاتینیوم به بازی هایی اطلاق می شود که بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته اند و بسیاری از عناوین Resident Evil نیز در لیست فروش های بلند مدت برجسته قرار دارند.

به عنوان مثال، Resident Evil Village 500000 نسخه دیگر در سه ماهه قبل فروخت و مجموع فروش خود را تا 12 آوریل (31 مارس) به 9.8 میلیون نسخه رساند. همانطور که قبلا توسط Capcom اعلام شده بود، Resident Evil 4 Remake 7.2 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. Resident Evil Village همچنین بهترین عملکرد فروش را برای این سریال ترسناک بقا در بازه زمانی ژانویه تا مارس به دست آورد.

سایر نسخه های سری Resident Evil نیز فروش بسیار خوبی داشتند. Resident Evil 2 Remake توانست 300000 نسخه دیگر در سه ماهه گذشته بفروشد و مجموع فروش خود را به 13.9 میلیون نسخه برساند. در همین حال، بازسازی Resident Evil 3 300000 نسخه و در مجموع 8.7 میلیون نسخه در سه ماهه قبل فروخت.

در نهایت، Resident Evil 7 به 13.3 میلیون نسخه رسید و 300000 نسخه دیگر در سه ماهه آخر فروخت. اکنون مجموع فروش بازی های Resident Evil با احتساب تمامی نسخه های اصلی و فرعی به 157 میلیون نسخه رسیده است. به نظر می رسد که Capcom در حال حاضر در حال توسعه چندین بازی Resident Evil است. همچنین شایعاتی مبنی بر معرفی Resident Evil 9 در آینده نزدیک و انتشار بازی در ژانویه 2025 وجود دارد.

بخوانید  آجرهای لگو را با این تخفیف‌ها در مجموعه‌های استارتر کلاسیک خریداری کنید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر