اولین تیزر بازی Kalaf Duty 2024 منتشر شد

به نظر می رسد که اولین تیزر بازی Call of Duty Black Ops 6 از طریق وب سایت The Truth Lies منتشر شده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که ظاهرا اولین تیزر بازی Call of Duty 2024 منتشر شده است.

یکی از ویدیوهای منتشر شده در این سایت، افرادی را نشان می دهد که از کوه راشمور بالا می روند تا صورت چهار مجسمه رئیس جمهور آمریکا را با پارچه بپوشانند. سه تا از پارچه ها عبارت The Truth Lies را دارند و چهارمی احتمالاً لوگوی Black Ops را نشان می دهد که قبلاً در اعلامیه مایکروسافت از رویداد مرموز ژوئن دیده شده بود.

دانلود ویدیو از ابرات

ویدیوی دیگری در این سایت نشان می دهد که شخصی پوستر کتاب “حقیقت دروغ می گوید” را روی دیوار چسبانده است. در این پوستر بار دیگر تصویر چهار رئیس جمهور آمریکا را در کنار لوگوی Black Ops مشاهده می کنید. Black Ops به دلیل کدهای متعدد و کاوش در تئوری های توطئه شناخته شده است. اکتیویژن در زمینه معرفی چند مرحله ای بازی های Call of Duty نیز راه درازی در پیش دارد و به نظر می رسد این اولین گام برای رونمایی از قسمت بعدی این سری باشد.

دانلود ویدیو از ابرات

به نظر می رسد که Call of Duty Black Ops 6 (یا هر نام دیگری که نام دارد) قرار است در ماه اکتبر منتشر شود. طبق گزارش وال استریت ژورنال، این بازی به Game Pass نیز راه پیدا خواهد کرد.

بیل بیل کان، افشاگر کهنه کار، تصویری مبهم از Call of Duty 2024 منتشر کرده است که به نظر می رسد کاور بازی را نشان می دهد. این افشاگر عمداً تصویر را تحریف کرده و قصد انتشار تصویر واضح تری را ندارد.

بخوانید  شایعه: بازی بعدی استودیو تانگو یک RPG ژاپنی خواهد بود

کاور مرموز بازی Call of Duty Black Ops 6

Call of Duty Black Ops 6 بر روی جنگ خلیج فارس تمرکز خواهد کرد. بازی‌های کال آف دیوتی معمولاً در دوره‌ها و مکان‌های مختلف اتفاق می‌افتند. بنابراین این جنگ می تواند بخشی از داستان بازی باشد. به نظر می رسد که Black Ops 6 مدت زیادی است که در حال توسعه است و اولین نسخه از این سری است که در یک بازه زمانی چهار ساله تولید می شود. این در تضاد کامل با Modern Warfare 3 است که طبق گزارش ها تنها در 18 ماه ساخته شد.

اگر Black Ops دیگری در سال جاری عرضه شود، ششمین بازی Black Ops خواهد بود. سری Black Ops به یکی از محبوب ترین و سودآورترین فرنچایزهای Call of Duty تبدیل شده است. همچنین شایعاتی مبنی بر بازگشت شخصیت آدلر در Call of Duty 2024 وجود دارد. عملیات سیاه برای نشان دادن تحسین واقعی مردم رونالد ریگان و رابرت مک نامارا لطف؛ بنابراین حضور رهبران نظامی و سیاسی جنگ خلیج فارس در این بازی تعجب آور نخواهد بود.

مدتی پیش، رسانه‌های Insider Gaming گزارش دادند که استودیوی نرم‌افزار Raven مسئولیت توسعه بخش کمپین Call of Duty Black Ops 6 را بر عهده دارد. در حالی که استودیو Triarc، سازنده سری Black Ops، در حال کار بر روی بخش چند نفره و زامبی ها است. اکتیویژن معمولاً از چندین استودیو برای توسعه بازی‌های Call of Duty استفاده می‌کند. بنابراین انتظار می رود که Black Ops 6 نیز همین رویکرد را در پیش بگیرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر