مارول دعوی خود را با مالکیت استیو دیتکو، خالق مرد عنکبوتی، حل و فصل می کند



مرد عنکبوتی و دکتر استرنج برخی از بزرگترین نبردهای کمیک را با هم انجام داده اند، اما یکی از بزرگترین مبارزاتی که آنها در آن شرکت کردند در یک دادگاه اتفاق افتاد. اکنون به نظر می رسد که رابطه در حال انجام بین مرد عنکبوتی و استرنج، خالق آن، در نهایت علیه مارول به پایان رسیده است.

وکلای مارول و املاک استیو دیتکو، هنرمند، خالق و اسطوره کتاب های مصور به دادگاه اطلاع داده اند که به یک توافق خارج از دادگاه رسیده اند و انتظار دارند تا پایان سال “شرط اخراج با پیش داوری” ارائه شود. را روزنامه نگار هالیوود آشکار کرد.

همه چیز در سال 2021 شروع شد، زمانی که مارول در پاسخ به اعلامیه های فسخ حق نسخه برداری از لری لیبر – برادر استن لی – و املاک اسطوره های مارول مانند جین کولان، استیو دیتکو، دان هک و دان ریکو، یک سری شکایت را تنظیم کرد. لیست بسیار طولانی از شخصیت‌ها شامل مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، بیوه سیاه، هالک و ثور در آن نقش داشتند. در طول تابستان، بیشتر این مسائل حل شد، به جز یک مورد.

طبق همان اعلامیه فسخ، املاک دیتکو می خواست حقوق کتاب های کمیک از جمله فانتزی شگفت انگیز (از جمله اولین بازی مرد عنکبوتی در سال 1962 در شماره 15) و داستان های عجیب (جایی که دکتر استرنج برای اولین بار در شماره 110 ظاهر شد) را پس بگیرد. علاوه بر خود آثار هنری و داستان‌ها، اعلامیه‌های پایان کار نیز «هر شخصیت، عنصر داستان، یا نشانه‌ای که به طور منطقی با آثار مرتبط است» را هدف قرار می‌دهد.

بخوانید  آپدیت جدید Share Factory Studio برای پلی استیشن 5 منتشر شد

با در نظر گرفتن اینکه چگونه فانتزی شگفت انگیز شماره 15 عناصر سازنده زندگی پیتر پارکر و همچنین داستان منشأ او را داشت، این املاک و مستغلات اصلی است که می خواهید. همراه با Strange Tales، که خانه دکتر خوب بود تا زمانی که عنوان انفرادی او شد، اما همچنین محل حضور اولین حضورهایی مانند Dormammu و حتی Clea بود (که توسط شارلیز ترون در آهنگ پس از تم سال گذشته بازی شد. دکتر استرنج در چند جهان جنون).

مشارکت دیتکو در خلق شخصیت‌های مارول خود حتی موضوع مستندی در سال 2007 با بازی نیل گیمن، استن لی و بسیاری دیگر بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر