قفل Denovo از نسخه Steam بازی Resident Evil Village حذف شد

کپکام قفل Denuvo را از نسخه Steam بازی ترسناک بقا Resident Evil Village حذف کرد.

در حال حاضر بازی Resident Evil Village بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شده است.ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی را می توان تجربه کرد.

همانطور که در صفحه Resident Evil Village SteamDB تایید شده است، کپکام قفل امنیتی Denovo را از نسخه استیم بازی حذف کرده است.این نرم افزار مدت هاست که موضوع بحث های زیادی در بین کاربران بازی های کامپیوتری بوده است. در گذشته، گزارش هایی مبنی بر اینکه قفل کردن Denuvo تأثیر منفی بر عملکرد Resident Evil Village و نرخ فریم آن دارد، وجود داشت. بنابراین حذف آن باید خبر خوبی برای بازیکنانی باشد که می خواهند تجربه بازی را تجربه کنند.

Resident Evil Village تا 10 دسامبر 1401 (31 دسامبر 2022) 7.4 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. بسته الحاقی Resident Evil Village Winters یک حالت سوم شخص، محتوای جدیدی برای حالت The Mercenaries و یک بخش داستانی جدید به نام Shadows of Rose اضافه کرد.

بازسازی Resident Evil 4 موفقیت تجاری زیادی را برای Capcom به ارمغان آورد. با این حال، کسانی که مایل به تجربه نسخه های قبلی این سری هستند و به دلیل حضور Denuvo این واقعیت را به تعویق انداخته اند، اکنون می توانند Resident Evil Village را بدون قفل امنیتی ذکر شده تجربه کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مادام وب افتتاحیه فاجعه باری داشت