تاریخ رویداد QuakeCon 2023 اعلام شد

id Software تاریخ رویداد QuakeCon امسال را اعلام کرده است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به گزارش id Software، رویداد QuakeCon 2023 از 19 آگوست (10 مرداد) تا 22 آگوست (13 مرداد) سال جاری برگزار خواهد شد. این رویداد که در سه سال گذشته به دلیل همه گیری کرونا فقط به صورت دیجیتالی برگزار شده است، قرار است بر BYOC (همکاری گروه کامپیوتری) تمرکز کند. علاوه بر این، برگزارکنندگان یک رویداد زنده Twitch با تمرکز بر برنامه‌نویسی میزبانی خواهند کرد.

QuakeCon رویداد مورد علاقه ما در سال است، و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا بالاخره جامعه شگفت انگیز خود را شخصا ببینیم، بازی ها را جشن بگیریم و در نهایت هفته را با هزاران نفر از دوستانمان سپری کنیم.» برای اولین سال، QuakeCon 2023 تمرکز خواهد کرد. در مورد BYOC مورد علاقه طرفداران و گیمرها که این رویداد را به بهترین گردهمایی برای بازی در 25 سال گذشته تبدیل کرده است.”

به گزارش id Software، ثبت نام در این رویداد به زودی آغاز خواهد شد و امتیاز حضور تنها به افرادی اعطا می شود که ثبت نام کرده باشند. اگرچه QuakeCon امسال شامل یک رویداد عمومی یا نمایشگاه نخواهد بود، اما طرفداران می توانند منتظر رویدادهای اجتماعی و فینال مسابقات جهانی Quake با حضور قهرمانان باشند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  صداپیشگی یکی از کاراکترهای Return to Monkey Island توسط نیل دراکمن