فیلم Godzilla x Kong: The New Empire باکس آفیس به اندازه هیولا عرضه شد

آخرین فیلم برادران وارنر/افسانه‌ای به نام «هیولا»، Godzilla x Kong: The New Empire، در آخر هفته افتتاحیه خود با اعداد بسیار زیادی در باکس آفیس مواجه شد.

این فیلم در اولین آخر هفته اکران خود تنها در آمریکای شمالی 80 میلیون دلار به دست آورد و دومین اولین فیلم برتر داخلی تا کنون در سال 2024 را پس از Dune: Part II (82.5 میلیون دلار).

«پادشاهی جدید» ۱۱۴ میلیون دلار دیگر در بازارهای بین‌المللی به دست آورد و مجموع فروش جهانی فیلم پس از آخر هفته را به ۱۹۴ میلیون دلار رساند. بر اساس گزارش Deadline، هیولا بیش از پنج فیلم بیش از 2 میلیارد دلار درآمد داشته است.

گودزیلا در سال 2014 این سری جدید فیلم Monsterverse را آغاز کرد. Kong: Skull Island در سال 2017 دنبال شد، سپس Godzilla: King of the Monsters در سال 2019، Godzilla vs Kong در سال 2021، و در نهایت New Empire در این سال.

آدام وینگارد کارگردان فیلم Godzilla vs Kong و The New Empire بود. Mary Parent از Legendary به Deadline گفت که وینگارد “تخیل وحشی” دارد و “ایده های عالی” در مورد چگونگی روایت داستان های هیولاهای بزرگ به شیوه ای دارد که مخاطبان درک کنند و از آن لذت ببرند. والد گفت: “او تخیل کودکی دارد که در بزرگسالی از بین نرفته است و می داند چگونه از آن استفاده کند.”

با توجه به موفقیت عظیم سری Monsterverse تا کنون، طرفداران می توانند به طور منطقی انتظار قسمت های بعدی را داشته باشند، حتی اگر هنوز هیچ کدام معرفی نشده باشند.

بخوانید  برنامه اولیه توسعه دهنده برای توسعه Gears of War 4 با دوربین اول شخص

در «پادشاهی جدید» ربکا هال، برایان تایری هنری، دن استیونز، کیلی هاتل، الکس فرنز و فالا چن به ایفای نقش می پردازند. تری روسیو، نویسنده گودزیلا علیه کنگ، برای نوشتن فیلمنامه امپراتوری جدید بازگشت.

علاوه بر این، گودزیلا منهای یک امسال برنده اسکار بهترین جلوه های بصری شد.

برای اطلاعات بیشتر، بررسی Godzilla x Kong: The New Empire از GameSpot و مصاحبه ما با وینگارد را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر