فیلم Godzilla x Kong زودتر از حد انتظار میکی ماوس 17 اکران خواهد شد


برادران وارنر اعلام کرد که تاریخ انتشار Godzilla x Kong برای مدت نامعلومی به تاریخ انتشار Mickey 17 منتقل شده است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران دو فیلم موردانتظار برادران وارنر تغییر کرد. برادران وارنر در ابتدا اعلام کرده بود که تاریخ انتشار Godzilla x Kong: The New Empire دو هفته به جلو کشیده شده است و اکنون قرار است Godzilla x Kong به جای 12 آوریل 2024 (24 آوریل 1403) در 29 مارس 2024 اکران شود. . ) 10 آوریل 1403) روی پرده سینماها می رود. در این تاریخ در واقع این فیلم است که قرار است به جای میکی 17 روی پرده های سینما اکران شود.

علاوه بر این، تاریخ انتشار Mikey 17 تا تاریخ نامعلومی به تعویق افتاده است. این تاخیر در واقع پس از اعتصابات و تغییرات در جدول زمانی تولید اتفاق افتاد و انتظار می رود که تاریخ اکران جدید فیلم آینده بونگ جون هو به زودی اعلام شود. البته تاخیر در تاریخ انتشار Mickey 17 چندان تعجب آور نیست. چرا که تاکنون هیچ تریلر یا عکس جدیدی از این فیلم منتشر نشده و انتظار می رفت اکران فیلم با تاخیر مواجه شود.

رابرت پتینسون در فیلم Mickey 17

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس آنها از جمله بازیگران حاضر در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire هستند و به ایفای نقش پرداختند. آدام وینگاردکارگردان فیلم Godzilla vs Kong کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشتند.

بخوانید  معرفی فاز اول فیلم ها و سریال های دی سی از سوپرمن تا بتمن

رابرت پتینسون مارک روفالو، تونی کولت، نائومی آکی و استیون یون، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می رود در فیلم Mickey 17 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. بونگ جون هو کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی را بر عهده دارد. بونگ جون هو که برنده 3 جایزه اسکار برای فیلم انگل شده است، کارگردانی فیلم های دیگری مانند پارس کردن سگ ها هرگز نیش نمی زند، خاطرات قتل، میزبان، مادر، برف شکن و اوکجا را نیز بر عهده داشته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر