معرفی فاز اول فیلم ها و سریال های دی سی از سوپرمن تا بتمن

برای پروژه‌های تلویزیونی متمرکز بر دنیای DC، انیمیشن هیبریدی و لایو اکشن Creature Commandos، نوشته گان، مجموعه لایو اکشن Lanterns با محوریت هال جردن و جان استوارت، مجموعه Booster Gold، سریال Waller که اسپین آف است. سریال Peacemaker با بازی ویولا دیویس و تمرکز بر زادگاه Wonder Woman، لایو اکشن Paradise Lost به عنوان پنج سری اول دنیای سینمایی جدید دی سی شناخته می شود.

سوپرمن دیوار را می شکند

گان گفت، به استثنای مجموعه والر، که قرار است دنباله‌ای بر صلح‌ساز باشد و بر موضوعات جدی‌تری نسبت به دیگر پروژه‌های اعلام‌شده تمرکز دارد، کارگردانان و بازیگران برای هیچ یک از پروژه‌های اعلام‌شده DC برای مدتی معرفی نخواهند شد. علاوه بر این، روند کارگردانی و فیلمبرداری فصل دوم سریال Peacemaker به دلیل تمرکز گان روی این سریال اسپین آف و پایان داستان Superman Legacy تا زمان نامشخصی متوقف شده است.

در نهایت، گان اضافه می کند که پروژه The Brave and the Bold بر روی رابطه بین بروس وین و پسرش دامیان وین در نقش رابین تمرکز خواهد کرد. البته جستجو برای یافتن بازیگر مناسب برای ایفای نقش بتمن و رابین در این فیلم همچنان ادامه دارد. گان و سافران همچنین می خواهند دوباره با بن افلک به عنوان کارگردان در یکی از این پروژه ها همکاری کنند، اگرچه او هنوز به طور رسمی به هیچ یک از این پروژه ها نپیوسته است.

نظر شما کاربران یک گیمر در مورد طرح جدید جیمز گان برای دنیای سینمایی دی سی چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

بخوانید  رده‌بندی سنی بازی God of War Ragnarok مشخص شد

سه فیلم میراث سوپرمن، که نگاهی متفاوت به شخصیت سوپرمن و گان خواهند داشت، فیلمنامه اکران ۱۱ جولای ۲۰۲۵ (۲۰ ژوئیه ۱۴۰۲)، شجاع و جسور، که داستان جدید بتمن و رابین، Swamp Thing است. و چندین فیلم با تمرکز بر گروه بدنام سوپرگرل و دی سی کامیکس، The Authority، از جمله پروژه های فیلم فصل خدایان و هیولاها وجود دارد.

جیمز گان به عنوان مدیر برند جدید استودیو دی سی، از برنامه های خود برای فاز اول این دنیای جدید رونمایی کرده است.

گان و سافران همچنین در مورد پروژه های جداگانه ای در این برنامه جدید صحبت کردند که شامل Joker: Folie a Deux تاد فیلیپس، سوپرمن سیاه اثر Ta-Nehisi Coates، که جی جی آبرامز تهیه کننده آن است، Batman II مت ریوز، که اکران آن برای اکتبر برنامه ریزی شده است، صحبت کردند. 3، 2025، و سریال اسپین آف پنگوئن برای HBO Max، که مشابه آنچه در دنیای کمیک در حال رخ دادن است، با برچسب و برند DC – From Elseworlds و خارج از جهان اصلی از Gun و DC ساخته خواهد شد. و در سالهای آینده برای طرفداران عرضه شد.

البته هنوز نمی دانیم این برنامه از چه سالی شروع می شود و کدام یک از این پروژه ها اکران یا پخش می شود. البته، گان تأیید می‌کند که به پروژه‌های در حال انجام پیش‌روی DC، که قبلاً توسط والتر هامادا، رئیس سابق برند، برنامه‌ریزی و تولید شده‌اند، و با نام The Flash، که قرار است تابستان امسال روی پرده‌های بزرگ عرضه شود، اطمینان کامل دارد. ، “یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران.” هرگز متوجه نشد.» او می داند.

بخوانید  توضیحات سازنده Lies of P در مورد دلایل انتخاب جهان پینوکیو

سه ماه پس از اینکه جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy اعلام کرد که در کنار پیتر سافران، تهیه کننده Aquaman و Shazam، استودیو DC را هدایت می کند، گان برنامه های اولیه خود را برای دنیای جدید که شامل فیلم ها، انیمیشن ها و فیلم های جدید می شود، فاش کرد. . فصل اول این جهان با عنوان خدایان و هیولاها، فاز اول پروژه های گان خواهد بود که در نهایت بین سال های 2025 تا 2027 در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

کریستینا هادسون، جرمی اسلیتر، درو گدارد، کریستال هنری و تام کینگ جدیدترین اعضای اتاق نویسندگان استودیو دی سی خواهند بود که از گان و کارگردانان و نویسندگان آینده در این پروژه های بسیار حمایت می کنند. طبق اطلاعات منتشر شده، طبق برنامه ریزی فعلی شاهد اکران دو فیلم و دو سریال برای HBO Max در بازه زمانی هشت تا ۱۰ ساله خواهیم بود.

بتمن با بازی رابرت پتینسون در حال تماشای شهر گاتهام در فیلم The Batman