فیلم جدید جیسون بورن در دست ساخت است


یونیورسال کارگردان فیلم All Quiet on the Western Front را برای کارگردانی قسمت جدیدی از فیلم جیسون بورن با بازی مت دیمون استخدام کرده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدیدی از سری فیلم های جیسون بورن ساخته می شود. ددلاین گزارش داد که یونیورسال به دنبال ساخت دنباله ای برای جیسون بورن است و در حال مذاکره با ادوارد برگر، کارگردان فیلم All Quiet On The Western Front که برنده جایزه اسکار 2022 بهترین فیلم بلند بین المللی شد، برای کارگردانی این فیلم اکشن است. در حال حاضر فیلم جدید جیسون بورن فاقد فیلمنامه است و حضور فیلمنامه نویس در این فیلم اکشن جاسوسی تایید نشده است.

با مت دیمون که قبلاً در چهار قسمت از این سریال نقش جیسون بورن را بازی کرده بود، در صورت تمایل به بازگشت با او تماس گرفته خواهد شد. اگرچه یونیورسال در نظر دارد دیمون را برای بازی در فیلم جدید جیسون بورن بازگرداند، اما در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست. مت دیمون پیش از این در فیلم های The Bourne Identity، The Bourne Supremacy، The Bourne Ultimatum و Jason Bourne نقش جیسون بورن را بازی کرده بود.

The Bourne Legacy نیز اسپین آف سری Jason Bourne با محوریت شخصیت دیگری با بازی جرمی رنر است. فیلم جیسون بورن آخرین قسمت از این مجموعه است که در سال 2016 منتشر شد، اما عملکرد ناامیدکننده ای در جلب نظر مثبت منتقدان و مخاطبان داشت. علاوه بر این، مجموعه Jason Bourne مجموعه Treadstone در سال 2019 تولید و از شبکه USA پخش شد که پس از یک فصل لغو شد.

بخوانید  نوروز 1402 مبارک - زومجی
تحریریه مجله بازی یک گیمر