فیلم جدید ارباب حلقه ها به روز رسانی هیجان انگیز توسعه می یابد



برادران وارنر در حال ساخت فیلم‌های جدید ارباب حلقه‌ها است و در تحولی که می‌تواند برای طرفداران قدیمی هیجان‌انگیز باشد، به نظر می‌رسد استودیو در تلاش است پیتر جکسون را جذب کند.

جکسون کارگردان و یکی از نویسندگان سه گانه فیلم ارباب حلقه ها برنده اسکار از اوایل دهه 2000 بود. او همچنین هر سه فیلم هابیت را کارگردانی کرد، اگرچه آنها کمتر مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند. بسته به تنوعمدیران عامل شرکت برادران وارنر. گروه فیلم، مایکل دی لوکا و پم عبدی به نیوزلند رفتند تا از جکسون دیدن کنند تا “ارتباط استودیو را دوباره با او برقرار کنند”.

این تمام گزارشی است که باید بگوییم، اما در هر صورت، طرفداران سریال های فانتزی احتمالاً از شنیدن این که جکسون حداقل در بحث فیلم های جدید ارباب حلقه ها حضور دارد، خوشحال می شوند. با این حال، ما نمی دانیم که این بحث ها چگونه شکل گرفت.

هیچ یک از اینها تعجب آور نیست، زیرا قبلاً گزارش شده بود که جکسون – به همراه شرکای نویسندگی اش فرن والش و فیلیپا بوینز – در مورد برنامه های فیلم های جدید WB/New Line مطلع شده اند. این نیز یک نکته کلیدی است، زیرا این سه نفر در فیلم The Rings of Power آمازون نقشی نداشتند و طرفداران احساسات خود را در مورد آن به وضوح بیان کردند.

مشخص نیست که آیا جکسون، والش و بوینز برای هر یک از فیلم‌های جدید در مقام رسمی فراتر از نقش‌های مشاوره بازخواهند گشت یا خیر. با این حال، هالیوود ریپورتر پیشتر ادعا کرده بود که دیوید زاسلاو، مدیرعامل WB Discovery امیدوار بود جکسون را بازگرداند، پیشرفتی که اکنون ظاهراً توسط مقاله Variety تأیید شده است.

بخوانید  بلیزارد Warcraft: Orcs And Humans، Warcraft 2 و Diablo را در Battle.net راه اندازی کرد.

اما یک فیلم جدید ارباب حلقه ها چگونه می تواند باشد؟ به نوبه خود، Embracer – که اکنون حقوق سریال را در اختیار دارد – گفت که می تواند فیلم های بالقوه پیرامون شخصیت هایی مانند آراگورن، گندالف، گالادریل و دیگران را بررسی کند، اما طبق یک گزارش، فیلمنامه دیگری وجود ندارد. به نظر می رسد هنوز خیلی زود است. در هر صورت، خودی ها که با THR صحبت می کردند گفتند WB/New Line قصد دارد دنیای سینمایی شبیه به جنگ ستارگان را برای ارباب حلقه ها بسازد و این می تواند توصیفی هیجان انگیز یا وحشتناک برای طرفداران باشد.

فیلم بعدی ارباب حلقه ها انیمیشن جنگ روهیریم است که ستاره جانشینی برایان کاکس در نقش هلم همرهند بازی می کند.

فراتر از آن، مجموعه حلقه‌های قدرت آمازون برای فصل دوم بازگشته است و تعداد زیادی بازی ویدیویی ارباب حلقه‌ها در دست توسعه هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر