نتفلیکس یک رستوران باز می کند



نتفلیکس پروژه بعدی خود را اعلام کرده است و این یک فیلم یا برنامه تلویزیونی نیست، بلکه یک رستوران است. این شرکت Netflix Bites را فاش کرد که به عنوان یک “تجربه غذاخوری عالی” توصیف می شود.

این رستوران که در 30 ژوئن در لس‌آنجلس افتتاح می‌شود، غذاهای سرآشپزهایی را که در برنامه‌های نتفلیکس «میز سرآشپز است، کیک است» ارائه می‌کند؟ و Iron Chef: Quest for an Iron Legend.

نتفلیکس گفت: «اکنون، برای اولین بار، می توانید از طریق این رستوران پاپ آپ با زمان محدود، طعم نمایش هایی را که می شناسید و دوست دارید بچشید.

فهرست سرآشپزها شامل کورتیس استون (آشپز آهنین: جستجو برای افسانه آهنین)، دومینیک کرن (میز سرآشپز، سرآشپز آهنی: تلاش برای افسانه آهنین)، رادنی اسکات (میز سرآشپز: BBQ)، مینگ تسای (آشپز آهنی: کوئست) برای یک افسانه آهنین)، آن کیم (میز سرآشپز: پیتزا)، نادیا حسین (نادیا بیکس)، ژاک تورس (میخکوب شد!) و اندرو زیمرن (آشپز آهنین: جستجو برای یک افسانه آهنین).

نتفلیکس گفت: «این افسانه‌های آشپزی با هم متحد می‌شوند تا یک منوی طعم ویژه ایجاد کنند که شامل لقمه‌های خوش طعم است که تخصص‌های منحصربه‌فرد آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و به طرفداران و اهل غذا تجربه‌ای بی‌نظیر از رستوران می‌دهد.»

منو هنوز فاش نشده است، اما شما می توانید صفحه منوی Netflix Bites را نشانک کنید برای دیدن منو وقتی که فاش شد.

طراحان کوکتل از برنامه Drink Masters نتفلیکس – فرانکی سولاریک، جولی راینر، LP O’Brien و کیت گروین – برای رستوران نوشیدنی درست خواهند کرد.

Netflix Bites در هتل داستان های کوتاه در خیابان S. Fairfax 115 در لس آنجلس واقع شده است. هفت روز هفته از ساعت 17 تا 22 باز خواهد بود و در روزهای شنبه و یکشنبه، برانچ از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر سرو می شود.

بخوانید  Hellblade 2 حالت عکس خواهد داشت

تو می توانی در اینجا یک رزرو Netflix Bites انجام دهید.

در دیگر اخبار نتفلیکس، این شرکت پس از سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور، تعداد زیادی مشترک جدید اضافه کرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر