فیلم بعدی جان کرازینسکی کارگردان فیلم A Quiet Place کاملا متفاوت است، اولین تریلر را تماشا کنید



فیلم بعدی جان کرازینسکی هیچ شباهتی به فیلم قبلی ندارد و اولین تریلر هم اکنون از راه رسیده است. کرازینسکی A Quiet Place Part II را با یک فیلم جدید با بازی رایان رینولدز به نام If دنبال می‌کند – که بسیار خوب و مفید به نظر می‌رسد.

این فیلم به عنوان یک فیلم «دل‌انگیز و خانواده‌پسند» توصیف می‌شود. فرض ساده و قدرتمند است: یک دختر جوان (کیلی فلمینگ) متوجه می شود که می تواند دوستان خیالی کودکانی را ببیند که بزرگ شده و آنها را ترک کرده اند. دوستان خیالی اما رها ماندند. بنابراین این به دختر کوچک و رینولدز بستگی دارد که همه چیز را درست کنند. اینم تریلر:

بازیگران بسیاری از نام‌های بزرگ از جمله استیو کارل، فیونا شاو، فیبی والر بریج، امیلی بلانت، مت دیمون، مایا رودولف، جان استوارت، بابی مونیهان، سم راکول، سباستین مانیسکالکو، کریستوفر ملونی، ریچارد جنکینز و آکوافینا هستند.

کرازینسکی نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. او بیشتر برای بازی در نقش جیم در The Office شناخته می شود و در این فیلم با یکی دیگر از ستاره های آفیس، کارل، که نقش رئیس جیم، مایکل اسکات را بازی می کند، همکاری می کند. اگر در ماه می 2024 در سینماها اکران شود.

پس از The Office، کرازینسکی The Hollars را در سال 2016 کارگردانی کرد و سپس با فیلم های A Quiet Place و A Quiet Place: Part II به شکلی بزرگتر به صحنه رفت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  سریال Pennyworth از دی سی پس از سه فصل توسط HBO Max لغو شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر