فیلمی بر اساس بازی Until Dawn در حال ساخت است


سونی پیکچرز با کارگردان Shazam دیوید اف سندبرگ همکاری می کند تا اقتباسی ترسناک از Until Dawn بسازد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونیک فیلم اقتباسی دیگر بر اساس بازی های انحصاری پلی استیشن در دست ساخت است. دیوید اف سندبرگ پس از کارگردانی دو قسمت از Shazam به دنیای ترسناک بازگشت. او برای کارگردانی فیلم تا سپیده دم با سونی پیکچرز قرارداد امضا کرد. این فیلم ترسناک اقتباسی از یک بازی ترسناک انحصاری پلی استیشن است و توسط Screen Gems و PlayStation Productions که هر دو متعلق به Sony Pictures هستند تولید و منتشر خواهد شد.

گری دابرمن، نویسنده Annabelle, It and The Nun، در حال نوشتن فیلمنامه Antilles Dawn است و در حال حاضر مشغول کار بر روی فیلمنامه ای است که در اصل توسط بلر باتلر، نویسنده دعوتنامه نوشته شده است. بازی Until Dawn توسط استودیو Supremius Games ساخته شده و در سال 2015 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده است.این بازی ترسناک داستان هشت نوجوان را دنبال می کند که توسط یک قاتل دیوانه به یک کابین برده می شوند و باید برای زنده ماندن تلاش کنند.

بازی Antilles Dawn نقدهای مثبتی از سوی بازیکنان و منتقدان دریافت کرد و جوایز متعددی را در کنار عملکرد تجاری موفق خود دریافت کرد. علاوه بر این، Supremsio Games به ساخت بازی‌های ترسناک داستان محور با الهام از این بازی، مانند سری Dark Pictures ادامه داد. و بازی The Quarry بازیکنان می توانند با انتخاب های خود سرنوشت شخصیت ها را تغییر دهند. منابع همچنین مدعی هستند که فیلم Until Dawn با درجه بندی بزرگسالان تولید می شود تا فضای خشونت آمیز و ترسناک بازی به درستی در اقتباس آن پیاده سازی شود.

بخوانید  تیزر متحرک Despicable Me 4 Henchmen Wreaking Wreac را نشان می دهد

PlayStation Productions در طول سال گذشته با سری‌های The Last of Us، Gran Turismo و Twisted Metal گسترش یافته است و فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متعددی تولید می‌کند. سندبرگ که بیشتر به خاطر کارگردانی Lights Out و Annabelle: Creation شناخته می شود، اکنون تصمیم گرفته است از دنیای ابرقهرمانان فاصله گرفته و به کارگردانی فیلم های ترسناک بازگردد. در حال حاضر بازگشت بازیگران طلوع آنتیل مانند رامی ملک در اقتباس سینمایی آن مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر