فروش ویژه لپ تاپ شرکت مهر سرمستان به مناسبت شب یلدا


شرکت خدماتی و بازرگانی «مهر سرمستان» در این مطلب کمپین فروش ویژه خود را به مناسبت شب یلدا ارائه کرد.

شرکت خدماتی و بازرگانی مهر سرمستان به مناسبت شب یلدا و به پاس 25 سال تجربه با شما مشتریان گرامی تصمیم به برگزاری فروش ویژه لپ تاپ با شرایط مناسب و قیمت های هیجان انگیز دارد. شرکت مهر سرمستان با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه واردات، عمده فروشی و گارانتی انحصاری انواع لپ تاپ، در کنار شماست تا در آخرین روزهای پاییز، خریدی خاطره انگیز را برای شما عزیزان انجام دهید.

شرایط فروش و هدایا یلدای مهرمستان

مهر سرمستان همواره تلاش کرده تا در زمینه خرید لپ تاپ و خدمات پس از فروش تجربه ای جذاب و روان را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. در این سال ها خریداران و فروشندگان مختلفی از سراسر کشور انواع لپ تاپ را از برندهای مختلف با گارانتی طولانی تری خریداری کرده اند. به همین دلیل است که امسال به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد حضور شما و به پاس قدردانی از همراهی شما، قصد دارد یلدای متفاوت و هیجان انگیزی را در کنار شما جشن بگیرد. خرید لپ تاپ از مهر سرمستان تا پایان آذر ماه با مزایای زیر همراه خواهد بود.

کیف لپ تاپ اصل یک هدیه برای شماست

به افرادی که قبل از پایان آذرماه لپ تاپ با گارانتی خریداری کرده اند، همراه با لپ تاپ یک کوله پشتی اصل هدیه داده می شود.

بیمه خسارت سامان

بدون شک احتمال آسیب و تصادف به لپ تاپ بسیاری از کاربران را نگران کرده است. به همین منظور شرکت مهر سرمستان تصمیم گرفته است تا نگرانی شما را از بابت آسیب دیدن دستگاه برطرف کند. در صورت شرکت در جشنواره ویژه یلدای مهر سرمستان و خرید لپ تاپ خود، بیمه خسارت سامان با اعتبار 1 تا 2 ماه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و حداکثر 70 درصد مبلغ لپ تاپ به شما عودت داده می شود. بسته به نوع حادثه

بخوانید  فصل دوم سریال The Last of Us تمام اتفاقات نسخه دوم بازی را پوشش نمی دهد

بسته بندی جدید و ایمن تر

شرکت خدماتی و بازرگانی مهر سرمستان معتقد است بسته بندی تاثیر زیادی در تجربه خرید مشتریان خواهد داشت. به همین دلیل این شرکت به مناسبت شب یلدا تصمیم گرفته است محصولات خود را با بسته بندی جدید و طراحی متفاوت به شما عزیزان ارائه دهد. بسته بندی ایمن تر لپ تاپ ها احتمال آسیب دیدن دستگاه در حین حمل و نقل را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

گارانتی انحصاری مهر سرمستان

گارانتی معتبر دستگاه ها و لوازم دیجیتال یکی از ویژگی های مهمی است که قبل از خرید باید به آن توجه کنید. توجه داشته باشید تمامی لپ تاپ هایی که در جشنواره یلدا خریداری می کنید بسیار گران قیمت با گارانتی ویژه مهر تا 18 ماه به شما ارائه می شود. شما می توانید لپ تاپ مورد نظر خود را از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر در سراسر ایران خریداری کنید.

شرکت در قرعه کشی بزرگ شب یلدا شرکت مهر سرمستان

علاوه بر خرید لپ تاپ با شرایط مناسب و قیمت مناسب به همراه هدیه و بیمه می توانید در قرعه کشی بزرگ شرکت مهر سرمستان و جوایز ویژه آن شرکت کنید. برای شرکت در این قرعه کشی باید قبل از پایان آذرماه بیمه لپ تاپ خود را فعال کنید. با مراجعه به سایت شرکت مهر سرمستان می توانید فرم مورد نیاز جهت شرکت در قرعه کشی را تکمیل نمایید. جوایز این قرعه کشی شامل 10 عدد آیفون 13 و 10 عدد کنسول بازی است PS5 به برندگان خوش شانس این قرعه کشی اهدا خواهد شد.

بخوانید  انتشار نتایج بنچمارک GPU اینتل Arc A580 با عملکردی در سطح RTX 3050/3060

مهر سرمستان نیز برای قدردانی از همراهانش جوایز هیجان انگیزی در نظر گرفته است. بنابراین اگر به دلایلی در حال حاضر لپ تاپ نمی خرید، همچنان می توانید وارد این قرعه کشی عالی شوید. فقط وارد قرعه کشی شوید صفحه اینستاگرام شرکت مهر سرمستان در قسمت نظرات سه نفر از دوستان خود را زیر پست جشنواره دنبال کنید و تگ کنید. جوایز مشترکان صفحه مهر شامل 5 لپ تاپ، 10 ربع و 50 میلیون تومان کارت تخفیف برای خرید کالای دیجیتال خواهد بود.

امیدواریم یکی از برندگان خوش شانس این جشنواره باشید.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.



تحریریه مجله بازی یک گیمر